Judass schreef:Harvey1 schreef:Het is een beetje een luxeprobleem! Jill is blijkbaar heel populair, dat komt omdat ze ons zo meeneemt in de wereld. Het is net alsof je erbij bent en ze maakt leuke vlogs voor jong en oud. Maar daarbij hoort wel dat mensen steeds meer meer meer willen. Ik ben zelf niet zo, vind het super tof als er een nieuwe vlog komt maar lig er ook niet wakker van als dat niet zo is.
Jill, hoe vervelend het ook moet zijn dat mensen bijna iets te lijken eisen: het is een groot compliment. Je doet het superleuk!![]()
En daarnaast zijn ze misschien van normale vloggers gewend dat ze elke scheet vloggen, alleen rijden die mensen geen int. grand prix niveau.
Ik denk dat jij de spijker op z'n kop slaat
Het hele youtube sfeertje is soms een beetje naar, vooral onder de wat jongere volgers die denken dat ze het recht hebben om ongevraagd hun mening om alles te geven, en dingen te eisen.
Of gewoon mensen die vergeten dat jij alleen een kijkje in de keuken geeft, en niet dat dit jouw fulltime job is.
Precies. En ik denk dat wij ook niet kunnen weten hoe het is en voelt om op zo'n niveau te moeten presteren. De meeste mensen houden die wereld zo veel mogelijk gesloten voor de buitenwereld. Er komen alleen maar posts over de wedstrijd als je toppunten haalt en filmen gebeurt al helemaal niet. De sfeer is ook niet altijd top, helemaal als het niet gaat zoals je wilt. In mijn ogen pakt Jill dat heel anders en beter aan. Ze maakt de 'elite' wereld toegankelijk voor alle ruiters. Ik zou ook wel 7 dagen per week een vlog kunnen bekijken omdat ik er ook veel van leer. Alleen ik besef ook dat mensen ook een leven hebben. In tegenstelling tot andere vloggers lijkt het alsof zij de hele dag een beetje niets doen en editen, zij hebben geen drie paarden en een hele management die in orde moet zijn. Dus ik denk dat des te populairder Jill zal worden des te erger het wordt maar daar moet je doorheen. Het moet wel leuk blijven..
Ik volg Danielle ook alleen daar merk je toch iets teveel dat er sponsoring in het spel is. Ik ken de wereld van social media en sponsoring en werk er zelf ook in maar het moet niet zo obvious zijn, dan knap ik af merk ik. Niet om dat overigens af te kraken. Zij heeft weer een eigen manier van filmen.