Vandaag Bambi weer in de stapmolen gehad, en wat zit er toch een pit in dat beestje! Volgens mij heeft ze meer gedraafd dan gestapt!
Verder gaat het nu eigenlijk wel goed met der! Ze krabt zich niet meer open, eet haat eten goed en is altijd vrolijk. Of het ooit een kinderpony wordt begin ik toch wel een hard hoofd in te krijgen...
Ik had Emmaline er zonder zadel even op. En in stap ging dat prima. Echter toen we wouden draven liet ze heel duidelijk blijken dat ze dat niet wou! (Lees half omhoog komen/ bokken/ 4 benen de lucht in.) Nu had ik Emmaline gelukkig vast, dus die kon ik er zo afhalen. Nu had ik Bambi van de week in draf naast me ("want we lopen naar stal, dus dan kan ik niet meer stappen maar gaan we draven want ik heb haast" lijkt ze altijd te denken). En ik legde gewoon mijn hand op haar rug, richting kruis. En kreeg ik dus gewoon dezelfde reactie! Misschien dat ze toch iets van Kissing Spines of artrose in der rug heb waardoor druk vervelend is? Of wellicht in het verleden haar zin gehad, en is dit een trucje van haar?
Maar om het medische uit te sluiten moet er flink wat geld neergelegd worden... Dus het blijft een "kijk" pony, en zal helaas niet bereden worden. Maar ach, Emmaline vermaakt zich wel op Spirit (appaloosa shetlander van stal) en ook op Hope heeft ze al een keer gereden. Dus het komt allemaal wel goed 
Ben al tijden opzoek naar een echt zadel voor Emmaline, maar is nog knap lastig om dat betaalbaar te krijgen... Ach, anders wachten tot de zomer, dat ze jarig is 
Al met al vermaken we ons dus wel, en hoef ik me zeker niet te vervelen