Hier schimpie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Queelens schreef:Bedankt allemaal
Ja zo jammer Vientje, maar als ik er ooit nog kom dan laat ik het je weten.
Nissima, dat hadden we eerder moeten weten, een tijdje terug was ik nog in de buurt van Hoorn
Thirza je bent vrij me een PB'je te sturen, alle andere trouwens ook. Als t maar schimmels zijn en het dus niet in Groningen of Friesland is haha.
Mijn schimpie is helaas met pensioen. We zijn vorige week in Belgie naar de kliniek geweest voor de MRI scan en hij heeft een blessure aan beide diepe buigers onderin zijn voet. Rotpunt is het. Hij staat nu op speciaal beslag zodat die het wat ontlast en ik mag/kan over n halfjaar a jaartje kijken of ik er voorzichtig op kan, maar dat zie ik tegen die tijd wel, ik ga er niet van uit.
Was toen een enorme opluchting dat hij geen pijn heeft als grasmaaier, maar de dagen erna kwam het toch wel even aan dat ik er waarschijnlijk nooit meer op zal zitten. Het was zo'n geweldig dier om mee te werken, geboren om te werken en hij vond het altijd zo leuk.
Maar zoals ik zeg 'even slikken en weer doorgaan', ik probeer het maar positief te zien en van hem te genieten als troetelpaardje.
Zelf komt er geen nieuw paard meer omdat ik me niet meer emotioneel wil hechten aan een paard, ik ben de afgelopen weken de nodige kilo's afgevallen en heb heel lang met spierpijn door mijn hele lijf gelopen van de stress..
Dus ik ga lekker paarden voor andere rijden
Ik had daarnet wel even wat foto's op stal gemaakt en ook even deze. Hij houdt me altijd zo goed in de gaten, waar ik ben, wat ik doe, want hij zou het baasje maar uit het oog verliezen. En dat koppie dan, ik smelt er elke dag weer van![]()
Even een hele slechte foto van een foto want ik heb voorlopig nog geen tijd hem te bewerken enzo aangezien ik nog heel veel shoots heb staan van klanten die voor gaan
[ Afbeelding ]