[FOTO] Mijn 'lelijke' schimmel als (sport)paard..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Batlow

Re: [FOTO] Mijn 'lelijke' schimmel als (sport)paard..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 09:29

Het uploaden gaat een beetje fout :')
Hier schimpie Afbeelding

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 15:04

Zo gaaf dat donkere!

Volgensmij had www.hookseurope.com ook zo'n hoofdstel maar dan betaalbaar. Lijkt er iig veel op!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 15:19

Dat is inderdaad wel echt een heel mooi hoofdstel, zou mooi bij mijn bruine spullen passen <3

Dat donkere vind ik inderdaad ook wel echt heel mooi, wie weet gaat Twice dat nog halen :P

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 15:26

En dit is zelfs nog de goedkoopste versie van 115 euro :+ ben al een tijdje opzoek naar een hoofdstel maar zocht goede kwaliteit, maar ook iets voor het oog! Het is anders dan anders, dan ene lipje waar de sperriem doorgaat vind ik dan ook weer iets hebben, en de manier waarop riempjes vast zitten. Geweldig!

Dat donkere is echt nog heel fijn, zo zie je die vlekken niet :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 15:29

Ooooh dat is goedkoper dan mijn huidige hoofdstel :D

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 15:50

Oh dat valt nog mee voor d'yon Ja! Mijn huidige was ook duurder := maar qua kwaliteit is hij het niet waard, alleen qua design helaas.

RivellaLight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 15:56

Leuke foto's weer!
Ik ben fan van je donkere schimmel Batlow. Zo was die van mij ook toen ik 'm kocht. Echt een mooi kleurtje!

Queelens schreef:
Mijn schimpie is helaas met pensioen.
Ooh nee wat k*t :(:) sterkte Queelens!
Gelukkig is hij ook heel goed in troetelpaard zijn! (En grasmaaier ;) )

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 15:57

Haha oke dan, ik vind dit nu duur genoeg :')

@capriootje, ik wilde graag beide en geen standaard merk... En iets anders... Maarja alles is zo hetzelfde! Toen kwam ik op de site horseridersclassics en toen keek ik mijn ogen uit. Mooi spul daar!! En ik ga volgende maand dus voor het eerst wedstrijd starten en heb daarom nog zoveel kosten... Nieuwe broek jasje blouse startkaart := dus dat is voor het hoofdstel dan duur genoeg. Later misschien wel weer een stap verder maar ik hoop hier wel een tijdje mee te doen!

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 17:52

Ja is ook zeker duur genoeg hoor, en mooi dat is het belangrijkste! :D

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 18:03

Mooie foto's van ET en Mo!
Sterkte Queelens!
Florie, mooie stopfoto :+ Mooi dat ie wel weer sprong.
Gaaf hoofdstel! Hou daar wel van.
Vind die van jou ook zo leuk Batlow :)

Ik heb nu ook zo'n geweldige stop foto en daarna wel weer springen, eikel :+
Afbeelding
Afbeelding

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 22:35

Queelens schreef:
Bedankt allemaal :D
Ja zo jammer Vientje, maar als ik er ooit nog kom dan laat ik het je weten.
Nissima, dat hadden we eerder moeten weten, een tijdje terug was ik nog in de buurt van Hoorn ;)

Thirza je bent vrij me een PB'je te sturen, alle andere trouwens ook. Als t maar schimmels zijn en het dus niet in Groningen of Friesland is haha.

Mijn schimpie is helaas met pensioen. We zijn vorige week in Belgie naar de kliniek geweest voor de MRI scan en hij heeft een blessure aan beide diepe buigers onderin zijn voet. Rotpunt is het. Hij staat nu op speciaal beslag zodat die het wat ontlast en ik mag/kan over n halfjaar a jaartje kijken of ik er voorzichtig op kan, maar dat zie ik tegen die tijd wel, ik ga er niet van uit. :n
Was toen een enorme opluchting dat hij geen pijn heeft als grasmaaier, maar de dagen erna kwam het toch wel even aan dat ik er waarschijnlijk nooit meer op zal zitten. Het was zo'n geweldig dier om mee te werken, geboren om te werken en hij vond het altijd zo leuk.
Maar zoals ik zeg 'even slikken en weer doorgaan', ik probeer het maar positief te zien en van hem te genieten als troetelpaardje.
Zelf komt er geen nieuw paard meer omdat ik me niet meer emotioneel wil hechten aan een paard, ik ben de afgelopen weken de nodige kilo's afgevallen en heb heel lang met spierpijn door mijn hele lijf gelopen van de stress.. :+
Dus ik ga lekker paarden voor andere rijden :j

Ik had daarnet wel even wat foto's op stal gemaakt en ook even deze. Hij houdt me altijd zo goed in de gaten, waar ik ben, wat ik doe, want hij zou het baasje maar uit het oog verliezen. En dat koppie dan, ik smelt er elke dag weer van <3

Even een hele slechte foto van een foto want ik heb voorlopig nog geen tijd hem te bewerken enzo aangezien ik nog heel veel shoots heb staan van klanten die voor gaan :)

[ Afbeelding ]

Wat ongelofelijk klote :(:) Is er nog een kans dat hij weer goed komt na een jaar op de wei? Ik weet niet of je je paard wil behandelen, maar ik probeer nu lasertherapie bij mijn paard. Als je meer wil weten hier over moet je maar ff Pben.

@paljeslaura leuke foto. Wel blijven zitten?

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 14:33

Ik moet dit weekend voor het eerst sinds mijn schimmel van mij is, haar achterlaten. Ik moet er maar op vertrouwen dat ze goed wordt behandeld en dat er niks gebeurt.. Ik had niet verwacht dat ik het er zo moeilijk mee zou hebben, zeker omdat ze gewoon een manegepaard was. Maar ze is zó veranderd in haar gedrag, zo veel liever, geduldiger en ze bijt niet meer <3 *klopt af*

Ze loopt nu ook heel relaxed achter me aan, of blijft op me staan wachten. Hoe kan ik dit nou missen? ;( Denk dat ik nu eindelijk snap waarom paardenmensen niet vaak op vakantie gaan..

Afbeelding

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 14:37

paljaslaura, Heerlijke foto haha, en dan toch springen

Daarom blijf ik ook liever thuis, wat zal jij blij zijn wanneer je weer thuis komt!!

Hier nog een foto van mijn shoot, man wat voel ik me raar als ik er zonder cap op zit. normaal loop ik al met dat ding op als ik op stal kom :')

Afbeelding

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 16:05

Wat een gave foto Sanne!! Ik zal inderdaad wel weer blij zijn als ik weer thuis ben, maar dan na een week ga ik voor 2 weken weg, dus dan is het helemaal slikken. Wel een mooie test, zo'n weekendje. :)

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 16:40

@Sanne96 ik vind jouw tuig zo ontzettend mooi he! Zeker voor een schimmel :)

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 17:16

Gave foto Sanne!
Snap je helemaal maar dan is het extra leuk als je weer terug bent!

Ja Mickey is echt een eikel af en toe :')hij kwam opzich wel aardig uit maar niet goed genoeg dus dan gaat ie maar vol in de ankers :+

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 17:47

Mooie foto Sanne.
Met op vakantie gaan heb ik normaal gesproken niet zoveel moeite. Hij staat op volpension en mn ouders gaan elke dag langs. Maar dadelijk wordt t ook weer even knopje om. Toen ik een half jaar geleden op vaka tie was, was er wat veranderd in t voermanagement. Gelukkig toen ik net thuis was kreeg die er een slokdarmverstopping van. En nu die t afgelopen halfjaar zo in de lappenmand heeft gelegen en we zoveel elende mee hebben gemaakt heb ik toch ook wel even moeite om mn prinsje achter te laten, dat was t enige waar ik de laatste tijd vrolijk van werd. Maar ze zorgen goed voor m en ik geef mee; NIET het voer veranderen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 19:59

Aan de ene kant had ik er ook heel erg veel moeite mee om op vakantie te gaan, maar stiekem vond ik t toch ook wel fijn om even die verantwoordelijkheid en "verplichting" niet te hebben :o

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 21:02

Ik ben laatst voor het eerst sinds ik mijn witte vriendinnetje heb een week op vakantie geweest zonder haar. Durfde nooit :Y) Zodra ik weg ben gaat ze normaal áltijd stuk zeg maar.
Maar nu heeft een lief stalgenootje haar dagelijks in de watten gelegd (en mij geupdate met foto's en filmpjes :)) ) en op deze stal staat ze sowieso top, dus buiten dat ik haar ontzettend miste is het helemaal goed gegaan :D

Oei wat een vuile stop hierboven :oo :))

scilla123

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 19:18

Ben ik ook weer eens.
Iedereen lekker met vakantie, of net weer terug.
Hier vorige week weer op cc geweest.
Gevoel was goed, alleen punten helaas niet. Op naar de volgende keer.

aniquegraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 00:14

Mijn vriendje heeft liever nog iets langer vakantie.. nadat ze een weekje niks heeft gedaan is het nu een bommetje en ontploft een paar keer goed.. -O-
Afbeelding

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 07:00

Knap is ze wel!!
Balen van je wedstrijd scilla, zolang het gevoel goed is rn blijft ben je al een heel eind op weg!
Mijn apekoppie <3
Afbeelding

marijkiiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 09:51

Leuke foto's allemaal! :)

Ik ben in Australië nu, heel ver weg van paardje en familie ;(

Maar goed, 1 week gehad, nog 4 te gaan!

Kreeg een foto van thuis gestuurd :o

Afbeelding

Lekker hooi knabbelen, gaat gelukkig allemaal goed thuis! :)

scilla123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 10:59

Zo dat is een heel eind weg. Gaaf lijkt me dat om daar heen te gaan.
Hier ook niet dichtbij m'n schimpie. Wij zitten in Denemarken te genieten

Cabelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 19:29

Stoere foto paljaslaura!
Ik ga om die reden ook eigenlijk nooit op vakantie en de max is tot nu toe 2 weken. Dit jaar toevallig wel op vakantie maar voor een weekje dus dat red ie wel :)
Australie is wel super gaaf joh daar zou ik mijn paard zo 2 maanden voor willen missen denk ik :o

Mijn schimpie met oefencross gister. Don deed het super hij speelde alleen echt springpaard ipv crosspaard (poging tot over de waterbak springen, springen van de afsprong etc. :') )
Afbeelding