Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Somebody_ schreef:Klopt. Ik had het helemaal opgegeven en toen kwam deze opeens op mijn pad... 2 weken moeten wachten voor de keuring. Klinisch helemaal geweldig, dierenarts vond 'm geweldig. Rontgen, rug,hals, achterbenen, fantastisch! Dierenarts was al een feestje aan het vieren. Aller aller laatste foto, straalbeen linksvoor, vlekje op de foto? Vuiltje? Alarmbellen! Cyste in hoefbeen. In een klap de droom weg...
tita schreef:Zo heb ik het ook ervaren van benden naar boven.
Nicole schreef:Eigenaren van Luca zelf zijn op de hoogte die schrokken zich kapot van wat is dit voor onzin.. Ik werd getipt door een meisje uit belgie die mij en luca waarschijnlijk kende en mij een berichtje via FaceBook gestuurd..
Ze pakken jammer genoeg niet op, gaat een paar keer over en dan op de voicemail morgen weer proberen of straks even..
Heb trouwens ook melding gedaan bij Kapaza van oplichting..
Nicole schreef:wtf iemand in belgie gebruikt Luca (mijn oude pony) en mij als afbeelding en foto voor een advertentie voor een C pony terwijl luca bijna klein paardje was.. En die nog gewoon bij de eigenaren is waar ik hem aan verkocht heb.. (foto is voor het eerst los in de bak aan rijden)
http://nl.kapaza.be/antwerpen/getalente ... 559204.htm