Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik heb geen band met mijn paard ook nog geen klik maar vind haar wel aandoenlijk

Aprella schreef:Net terug van een paardje, het is wel een heus twijfel geval en op het moment leun ik meer aan bij nee, maar ik ga er eens een nachtje over slapen.
Het is een schat van een dier, maar mager... verschrikkelijk mager. "Ondervoed" was het excuus van de eigenaar die het paard nog maar twee weken had., maar ze kregen wel geen hooi
Met het rijden was het paard erg leuk. Mooie, ruime gangen en hij stapte mooi in. Mijn instructrise heeft er mee gegalopeerd en wel... het is crossen. (is een draven en kan sinds kort pas "galoperen"). Toen hgj niet verde rmocht en moest blijven stilstaan, ging hij in protest en gingen zijn voorste benen van de grond... daar begon het twijfelen.
ikke schreef:Aprella schreef:Net terug van een paardje, het is wel een heus twijfel geval en op het moment leun ik meer aan bij nee, maar ik ga er eens een nachtje over slapen.
Het is een schat van een dier, maar mager... verschrikkelijk mager. "Ondervoed" was het excuus van de eigenaar die het paard nog maar twee weken had., maar ze kregen wel geen hooi
Met het rijden was het paard erg leuk. Mooie, ruime gangen en hij stapte mooi in. Mijn instructrise heeft er mee gegalopeerd en wel... het is crossen. (is een draven en kan sinds kort pas "galoperen"). Toen hgj niet verde rmocht en moest blijven stilstaan, ging hij in protest en gingen zijn voorste benen van de grond... daar begon het twijfelen.
Bij twijfel niet inhalen......
Dravers is een tak apart. Niks mis met Dravers, maar het moet je liggen en je moet ermee om kunnen gaan.
.