Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik ben ook op zoek naar een eigen paard. Ben al bij 2 paarden gaan kijken, die waren het niet. De 3de was net verkocht toen we er bijna waren. Morgen ga ik weer bij een paard kijken, hopen dat het wat wordt!
Ga morgen bij een springgefokt paard kijken van 15, M dressuur en B springen.
Omdat ik zelf nog minder ervaren ben.
en ja jongen paarden durven nog al eens wat raar doen (niet allemaal) en dan is het ook niet zo goed dat ik er af donder.
. Safire schreef:recreatie rijden en buiten rijden/wandelen. meer niet.
heb niet zoveel eisen: verkeersmak en knuffelbaar zijn en niet te groot.
de arabier is 16 jaar, zit zo te twijfelen erover. want ik wil paardje lang houden eigenlijk.
tot welke leeftijd kan paard verzekeren?
Lioony schreef:Alice13 schreef:Oh meiden wat gaan jullie hard! Ik voel me echt benadeeld! Ik zit echt van af het begin in dit topic samen met lioony en Gipsy, en iedereen die voorbij komt heeft een paard gescoord! Gipsy nu ook heel fijn voor haar en ook lioony is in onderhandeling! MAAR WAAR BLIJF IK (even beetje zelfmedelijden hoor)
Ik denk dat ik echt misschien wel teveel eisen heb en iets zoek wat niet bij mij past ofzo. Maar wordt nu wel een beetje hopeloos ervan!
Stiekem hoop ik dat het lukt met die drie jarige, maar als je me adv. er naast pakt voldoet ze ook niet aan alles. Vooral het belangrijkste ontbreekt, doorgereden is ze nog niet echt! :S Maar we zullen zien waar het schip strand! De paardjes die ik vandaag weer heb voor bij zien komen zijn schitterend gefeliciteerd met de aanschaf van zulke schatjes! Have fun !
HahahaWij zijn de onderhandeling al voorbij
Nog 4-6 weken en kan ondertussen al beetje opbouwend daar beginnen.
Had je nog contact opgenomen met die mensen van het halfzusje van die van mij?![]()

Alice13 schreef:Lioony schreef:
HahahaWij zijn de onderhandeling al voorbij
Nog 4-6 weken en kan ondertussen al beetje opbouwend daar beginnen.
Had je nog contact opgenomen met die mensen van het halfzusje van die van mij?
Potverdrie! Straks blijf ik alleen over!(ik vind het heel leuk voor jou als het allemaal gaat lukken hoor;)) Bedoel je die Valdez merrie?Ja toch? die staat helemaal in R.Dam ben op dit moment een beetje in de buurt aan het zoeken.
Ik ben wel weer in onderhandeling met de Wolfgang merrie, die zo duur was! We zullen zien wat dat oplevert! Wordt dit nu echt niks! Rij ik wel richting Rotterdam daar heb ik namelijk nu twee mooie merries gezien waaronder die Valdez!

ken t gevoel btw van een paard dat echt echt jou paard is maar je t nog niet kan opbrengen... zo heb ik ook eentje aan mn ogen voorbij zien gaan! AlexandraM schreef:nou ik heb momenteel EN geen eigen en geen verzorg. Vind niet erg iets mee te betalen (hier is dat meestal zoon 50 euro) maar dit heb ik niet. Enige dat ik kan bieden is veel aandacht/inzet/liefde en snoepjes/worteltjes op zn tijd.
Alé hier is iig nu ook niks... had een tof plekje, ze was ook weg van mij maar helaas. uiteindelijk vertelde ze me daar veel te vroeg in de morgen moest zijn, helaas.... beetje stom want ze wist wat mn ritme was en wat haalbaar was..maar ale... nu weer opzoek (raar genoeg heb ik rond de winter wel een paard en in de zomer geen :S) ik heb ook geen geld om een paard te gaan kopen noch onderhouden...dus ik droom even verder tot die dag ooit komt!
Leuk wel om zo de verhaaltjes te lezenken t gevoel btw van een paard dat echt echt jou paard is maar je t nog niet kan opbrengen... zo heb ik ook eentje aan mn ogen voorbij zien gaan!
Citaat:had een tof plekje, ze was ook weg van mij maar helaas. uiteindelijk vertelde ze me daar veel te vroeg in de morgen moest zijn, helaas.... beetje stom want ze wist wat mn ritme was en wat haalbaar was..maar ale..

). In ruil daarvoor heb ik eigenlijk wel een beetje m'n eigen paardje, teminste zo beschouw ik haar stiekem wel. Alle knopjes t/m het ZZ licht zitten er op en daar heb ik dus wel veel van geleerd, ook al is ze nu 20 en gaan de oefeningen niet meer helemaal zo soepel als het hoort. Maar ik weet in ieder geval wel hoe ik een sb inzet of hoe ik een appuyementje rijdt en wijken kunnen we zeker, want daar ben ik vrij perfectionistisch in
. Ik rijd nu zo'n 4-5 keer per week, mag haar overal mee naar toe nemen (natuurlijk wel even melden van te voren
), we mochten altijd de trailer lenen, maar hebben er nu zelf 1. En kan met haar ook zo 't dorp in. Tja en verder ben ik iedere dag op stal om te mesten of om haar binnen te zetten en te voeren.