Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
M_LiSszz schreef:heb net op de site gekeken en zie niks staan over paarden spullen! weet iemand zo wat er allemaal te koop is..
SANEX schreef:Heb een liksteen en 2 zakken snoepjes gehaald.
Je kan beter 2 zakjes snoepjes kopen dan een emmertje. Emmertje zit 1,5 kilo in voor 5 euro, zak snoep zit een kilo in voor 2,50
Dus als je 2 zakjes neemt heb je 2 kilo voor 5 euro en kun je ook nog 2 verschillende smaken nemen
Melanie_B schreef:SANEX schreef:Heb een liksteen en 2 zakken snoepjes gehaald.
Je kan beter 2 zakjes snoepjes kopen dan een emmertje. Emmertje zit 1,5 kilo in voor 5 euro, zak snoep zit een kilo in voor 2,50
Dus als je 2 zakjes neemt heb je 2 kilo voor 5 euro en kun je ook nog 2 verschillende smaken nemen
Precies! Ben ik ook achter gekomen in de winkel!
Heb nu 2 zakjes gekocht!
M_LiSszz schreef:heb net op de site gekeken en zie niks staan over paarden spullen! weet iemand zo wat er allemaal te koop is..
AngelsDitch schreef:M_LiSszz schreef:heb net op de site gekeken en zie niks staan over paarden spullen! weet iemand zo wat er allemaal te koop is..
ben zaterdag toevallig bij de liddl geweest. Ze hebben paardensnoepjes, vitaminen en mineralen, likstenen.
Sharon89 schreef:en alweer een nieuwe folder, maar nog steeds geen paardenspullen..Helaas helaas..
geerke schreef:een paar jaar geleden hadden ze hier in frankrijk bij de lidl ook paardenspullen.
ik heb toen twee fleece-dekens gekocht,ik geloof voor 20 euro per stuk,en potten vitamines en biotine,algen.
Heeft de lidl dat in nl ook?
Ik vroeg mij af of ze dan dezelfde spullen verkopen.
casperrr schreef:Sharon89 schreef:en alweer een nieuwe folder, maar nog steeds geen paardenspullen..Helaas helaas..
Bij de ruitersportzaak ligt het er altijd
fammiepammie schreef:AngelsDitch schreef:
ben zaterdag toevallig bij de liddl geweest. Ze hebben paardensnoepjes, vitaminen en mineralen, likstenen.
meest is al weer uitverkocht...