Nee jongens nu niet de hoop verliezen. Hier moet gewoon een veulen in zitten die binnenkort kerngezond geboren wordt. Dit is toch zo'n heerlijk topic en dat wordt dan toch meteen Gouden boktveulen van de eeuw?
Of moeten we met z'n alle hoop verliezen en dat Swift gewoon weer nachten door slaapt en niet checkt etc, dat er dan de volgende ochtend een verrassing naast staat?
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 21-02-24 08:24
Nyaleti schreef:
Of moeten we met z'n alle hoop verliezen en dat Swift gewoon weer nachten door slaapt en niet checkt etc, dat er dan de volgende ochtend een verrassing naast staat?
Dit is vaak wel de snelste methode
Cowgirl
Geplaatst: 21-02-24 09:17
Pony maar laten dekken dit jaar dan is er volgend jaar wel een echt veulentje
pien_2010
Geplaatst: 21-02-24 09:18
Cowgirl schreef:
Pony maar laten dekken dit jaar dan is er volgend jaar wel een echt veulentje
Dat lijkt me een strak plan.
Swift
Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-24 19:18
Bedankt voor de felicitaties, lieve berichten en super schattige hooi baby's! Ik ben het wel met Celebi eens dat voor de winst, roem en eer de keuze van de laatste teamlijst op 9 januari geldt hoor Anders wordt het wel erg makkelijk Ik geloof er zelf ook niet echt meer in hoor (al heb ik wel een Skyla veulen voor mijn verjaardag gevraagd ). Dus wat dat beteft zou nu haar kans op de ultieme verrassing heel groot zijn Ik slaap in iedergeval wel een stuk beter nu
Swift als er geen veulen in zit en die kans acht ik groot dan is ze wel heel zwaar imo. Hoe kijk jij daar tegenaan?
Denk als je echt naast Skyla staat de buik wel meevalt. Ik heb wel fotos van mjin ruintje waarop zijn pens ook wat raar uitkomt
Shirley
Geplaatst: 21-02-24 22:29
Ik blijf nog even volhardend in mijn team, hoor, ook al is mijn favoriete datum al voorbij! Zou je zó graag je cadeau gunnen, Swift!!
Anna79
Geplaatst: 22-02-24 00:16
Ik vind dat we het veulen van Skyla of het er nu wel of niet komt gewoon moeten opgeven voor de veulenverkiezing, dat heeft TS wel verdiend en alle trouwe meelezers ook! Misschien dan een poll maken welk AI plaatje het moet worden...
Ik vind dat we het veulen van Skyla of het er nu wel of niet komt gewoon moeten opgeven voor de veulenverkiezing, dat heeft TS wel verdiend en alle trouwe meelezers ook! Misschien dan een poll maken welk AI plaatje het moet worden...
Ik blijf gewoon in team veulen, maar dan misschien over een paar jaartjes ofzo, je weet nooit?
Rivendell
Geplaatst: 22-02-24 10:33
pien_2010 schreef:
Swift als er geen veulen in zit en die kans acht ik groot dan is ze wel heel zwaar imo. Hoe kijk jij daar tegenaan?
Zo dik is ze niet. Typische buik voor een pony die veel ruwvoer eet en niet werkt
Swift
Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-24 11:19
Wat leuk Skyla in uitgelicht Ik vind het zo lief dat jullie, against all odds, toch blijven meeleven, hopen en mij een verjaardagveulen gunnen Echt tof dat Skyla zoveel fans heeft gekregen, dan moet ik straks maar haar bootcamp avontuur gaan delen