Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vroeg ruinen laat ze nog meer de lucht in schieten toch? Mars schreef:Oh oh als ik die zie groeien is het maar goed dat ie nog even hengst blijftVroeg ruinen laat ze nog meer de lucht in schieten toch?

)
buur.
Ben benieuwd wat ie terug gaat mauwen als je het ter sprake brengt terwijl zijn kinderen in de speelstraat rondrennen. …en ternauwernood net niet overlopen worden door een paar paarden… oh nee doe dat laatste maar niet
)
Áls het zou gebeuren dat ze een reserve oproepen en wij zouden die reserve zijn, dan denk ik dat we een prima prestatie zouden kunnen leveren (drie jury's op het kampioenschap ipv 1) maar we zullen dus een beetje afhankelijk zijn van of er ruiters zijn die niet willen gaan.

Rocamor schreef:Ik vind het netjes gereden. En wellicht iemand die niet wil, zodat jullie alsnog kunnen

) terwijl die van 3 voor zichzelf rijden. Voor mezelf rijden kan ik hier ook.
Daarvoor hoef ik geen uur (of meer) voor op pad te gaan. 
Muga schreef:En je mag niet met Sam nog gewoon niveau 2 rijden als je met reve hoger zou rijden?
Ik ben niet thuis in de Belgische wedstrijdsport dus misschien domme vragen.

En één van de keerzijdes van mijn "drive" is dat ik nogal in extremen functioneer... Als ik ergens voor ga, dan ga ik ook overal doorheen, maar als ik teleurgesteld ben dan doe ik het ook goed. Momenteel zou ik oprecht de brui er aan kunnen geven om nog wedstrijd te rijden met Sam.
Niet alleen omwille van dat IPK. Maar ook omdat ik vooral na afgelopen zondag echt zo iets had van "ja wat moet ik nog meer doen om enigszins aan punten te komen dan?"
Beetje boos op mezelf vooral. Ook al weet ik dat ik met "had ik maar" nergens kom.
Over de afgelopen weken zijn er meerdere voorvallen geweest waarbij ik heb moeten slikken. De meest recente vorige week en toen heeft hij me verbaal nogal geraakt (al weet ik niet of hij dat ook beseft). En dan vanmorgen dat bericht dat hij naar Italie vertrokken is en dat hij zou vragen of zijn collega de afspraken zou over nemen. Dat ik dan vanmiddag bel omdat hij niet meer antwoord en de collega's in kwestie uit de lucht gevallen komen. Ik had daar dus vanavond gewoon voor niks gezeten als ik niet zelf gebeld had.