Stalgenootje van max 50 kilo is er spontaan even op geklommen
Feyre vond het allemaal heel gezellig en allesbehalve spannend. Ben zó trots! Mijn knappe blondje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Feyre vond het allemaal heel gezellig en allesbehalve spannend. Ben zó trots! Mijn knappe blondje
Sizzle schreef:Ik ben altijd een beetje sceptisch als paarden helemaal niet reageren, in het begin. Vaak komt de reactie dan toch nog een keer.

paard staat vooral in de wei, lekker een beetje wennen. Hij heeft zichzelf een shet toegeeigend en niemand mag erbij

Heb je veel reacties gekregen van mensen? Ik zie vaak mensen voor de ramen staan en kinderen roepen als ik met paard door het dorp ga. Vind het alleen lastig om ver te wandelen met slijten van de hoeven.
Wel blijft hij lastig aan één kant van de bak met ritselende bosjes. Tijdens het rijden laat ik dat stuk dus voornamelijk zitten, bouw af en toe een rustmoment in en die probeer ik wel daar in de buurt te doen. Met grondwerk oefen ik juist wel op het moeilijke stuk maar onder het zadel heeft dat toch nog geen nut met hoever we op dit moment zijn. Komt wel
) en hij doet zelf net zo hard mee zoals je kunt zien op mijn profielfoto.

Heerlijk betrouwbaar oog heeft hij zo 

Die kan zo aan de muur! Zo'n trampoline is ook niet wat 

Tof dat ze het zo op haar gemakje oppakt!
Beterschap!
Mooi stukje lopen zo!
Ze werd op wedstrijden nog wel eens aangezien voor Lipizzaner
Pinda had zaterdag natuurlijk hard gewerkt, en dan relatief veel bezig geweest met de rechterbuiging want die vindt ze moeilijk. Puppy geeft niet gauw grenzen aan, dus waarschijnlijk is het ongemerkt iets té veel geweest...
Arm ding, ze wist echt even niet meer waar ze met haar lijf heen moest. Hebben maar -tig stapjes terug gedaan en weer gewerkt aan vertrouwen in haar eigen lijf en wat we wel/niet van haar vragen, uiteindelijk was het wel weer klaar gelukkig. Maar gut, wat voel je je dan schuldig
Brave muppet die altijd maar doorloopt ook...Pinda is wel echt hét voorbeeld van een binnenvetter wat dat betreft, die trekt in haar schulpje en accepteert maar gewoon wat je vraagt altijd (totdat het écht niet meer kan dus blijkbaar). Wel blij dat ze het nu aangaf dat het niet wilde zonder gevaarlijk te worden ook, beter zo dan zichzelf voorbij lopen. Leer voor de volgende keer voor mij

Ik vind het fijn dat iedereen hun ervaring deelt in dit topic en ik denk dan ik kan wel alleen de goede momenten laten zien maar dan hou ik natuurlijk alleen mezelf voor de gek. Wat je ook zegt ik heb er nu van geleerd al is het geen leuk leeroment ik ben me er nu bewuster van om toch even een keer extra na te denken.
Super!!!Geryon schreef:Wij zijn lekker aan jet chillen op de nieuwe stalpaard staat vooral in de wei, lekker een beetje wennen. Hij heeft zichzelf een shet toegeeigend en niemand mag erbij
terror

.