Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Isabel_k schreef:Spannend dat ze opgehaald gaat worden. Dat komt vast goed.![]()
@orchidee, wat fijn dat het met jouw Joy ook heel goed gaat. Waarom rij je eigenlijk niet vaker en is het vooral je verzorger die het beleren doet?
linda2008 schreef:Retjet, wat goedprachtig tuig ook! Maakt haar helemaal compleet zo!
Fransje, wat fijn zeg dat jullie nu grote stappen in de goede richting zetten![]()
Isabel, klinkt veelbelovend, wanneer komt de zadelpasser?
Gimme_Joy schreef:Knappe Duke! Ik heb ook een sudepull voor Joy, maar volgens mij denkt ze er net zo over als de D'sUiteraard ga ik het wel proberen natuurlijk. Ik moet alleen even les in hoe je longeert met een sidepull
![]()
Fijn dat zadel bleef liggen bij Joep!Wat een zoektocht is het toch bij jonge paarden
Ik ben straks ook weer aan de beurt.
Haha Retjet, ik denk inderdaad dat Joy het allemaal niet zo spannend vindt (ik wel!) Ik had ook nooit verwacht dat we zo snel zouden gaan eigenlijk. Maar Joy vindt de werkjes erg leuk en is erna "heulemaal niet moe hoor!" Gister had ik haar lekker gedoucht en daarna nog even droog gestapt. Laten rollen in de paddock en toen het land op. Tijdens dit hele proces stonden haar oren erop en liep ze bijna dansend over het erf... Eem brok energie en vrolijkheid
. Toen ik haar losliet in het land ging ze er in een hele dramatische galop vandoor
. Dus nee, een kleuter die staat te gapen na 15 minuten longeren en erop? Not so much