Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en de peesjes ook. Zo leuk dat we nu samen aan het slepen zijn
en dankje! Heb erg veel zin in de clinic!
Mijn vriend even gevraagd of hij het deken even af wou doen met het mooie weer. Genoot ze duidelijk van ! En ja ze is super stoffig! Als ze op mijn werk staat ga ik haar lekker met warm water wassen (heb ik thuis niet)

TinekeVD schreef:Dawson de reden dat ik de pony vast heb is omdat dit pas de tweede x is dat er iemand op zit. Meestal heb je het paard dan aan de longeerlijn dus heb je m ook vast. Tja wij doen het bij deze zo en om meteen los erop te gaan vind ik geen goed idee...
Nynkster wat goed en jaaaa peesjes staan mooi!
Jumping R mijn paard heeft zijn hele leven geknarst met zijn bit... ik zou me er niet te druk om maken. Ieder paard heeft zo zijn eigenaardigheden of eigen aardigheden. toen ook weleens gevraagd wat het zou kunnen zijn maar kreeg altijd te horen dat te bij t paard hoorde. Tegenwoordig zoekt iedereen overal wat achter maar niet overal hoeft wat achter te zitten.

En ze loopt zó netjes he! Lekker ontspannen en relaxt
En wat super lief dat ze je handen aflikt 

zilver was erg druk haha

Zweden was inderdaad gaaf! Maar ben ook super blij dat ik nu met mijn vriend en hond op de bank zit 
En wat een gangen. Topper in de dop !

wat steigeren en schrapen maar vandaag al stuk relaxter! Blij mee.
) dus ik doe minder noemenswaardige dingen met Diego. En daarbij heb ik zelf niet de energie om elke keer dat ik iets wil melden een gigantische bijlees post moet maken, en ik geen behoefte heb om commentaar te krijgen als ik geen bijlees post maak.
maar hij geeft mij zo'n vertrouwd gevoel
: https://youtu.be/KmlmU3d_XOw
en dankje! Ze is een Pier 448 x Wikke 404 

mooie foto hoor!