Pffff, due Bambi kost je een jaar van je leven (en een rib uit je lijf gok ik...) Super dat ze weer aan de betere hand is en dat dankzij jouw handelen, je staleigenaren en hun betrokkenheid, de adviezen van de ADB (anoniemen dierenarts bokker) en je gezin die je de ruimte geven om zoveel zorg voor het meisje te dragen. Waauw, hulde voor jullie allen!
Heb je haar ontlasting gecontroleerd op zand of heb ik daar overheen gelezen?
Wel zo balen dat ze je zoveel zorgen geeft. Hopelijk vanaf nu een lange tijd rust in de tent! Ik vind het super dat je zo je best doet voor haar! Keep up the good work!
Dacht nu heb ik even tijd om bij te lezen en nu lees ik dit nare bericht. Het zit je ook niet mee TS. Als ze zo blijft door gaan ben je straks zo wit als haar Fijn dat het weer goed met haar gaat.
Ik heb het topic een niet gevolgd. Fijn dat je nu toch een oorzaak hebt gevonden voor de wondjes. En wat zag ze er goed uit op de vergelijkingsmateriaal. Helaas krijgt ze dan daarna een koliek aanval maar daar is ze ook weer van herstelt. Fijn! Succes verder hopelijk helpen de druppels goed tegen de luis.