Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Picassox schreef:Ik heb mijne net twee maanden, vanaf het begin wel gelijk geprobeerd verkeersmak te maken door uit te stappen langs de weg, aan de hand. Helaas werd George echt levensgevaarlijk. Dus nee, dan is het niet logisch om door te pakken en wilde ik er eerst professionele hulp bij.
Kaitlyn schreef:Picassox schreef:Ik heb mijne net twee maanden, vanaf het begin wel gelijk geprobeerd verkeersmak te maken door uit te stappen langs de weg, aan de hand. Helaas werd George echt levensgevaarlijk. Dus nee, dan is het niet logisch om door te pakken en wilde ik er eerst professionele hulp bij.
Logisch.![]()
Was ook niet aanvallend bedoeld hoor, maar vroeg het me af. Weet natuurlijk ook niet hoelang iedereen haar paard al heeft en hoe ze reageren op dingen.
Picassox schreef:Wij wonen aan de bosrand, maar ik moet 200 meter langs een 80 km weg (wel over het fietspad) tot het ruiterpad. Helaas bleek al eerder dat George het na 50 meter niet echt tof meer vond, dus dan is nog eens 150 meter best lang! Over de 80 km weg rijden vrachtwagens, veel auto's, trekkers, maar ook tanks, grote colonnes en dergelijke. Wij wonen namelijk naast de legerbasis. Hopelijk heeft het voor George wel een toegevoegde waarde om met een ander paard mee te gaan...