Mijn schimp vind het ook niet erg om op de foto te gaan En er staan nog meer schimmels op stal hier (7 in totaal) en allemaal anders
Vientje
Geplaatst: 22-07-15 12:23
Hele gave foto!
Vind het nog steeds jammer dat onze afspraak in Limburg niet door kon gaan Queelens, paard hier in Groningen is echt een pokke-eind weg
Gefeliciteerd suu5ke!
Wij kwamen er met scannen achter dat ze verworpen had (30-dagen scan), maar ik vond haar de dagen ervoor ook al te "normaal". Dus ik zag de bui wel al hangen...
Hier hormones on parade, mijn witte heks heeft gisteren haar schimmelvriendje in elkaar getimmerd Doet ze anders nooit Nou werd schimmelvriend muesli bijgevoerd in de wei (niet zo slim) dus ws is het voernijd daarom geweest, maar was wel erg heftig hoor. Ze zijn normaal hardstikke gek met elkaar.
Sanne96
Geplaatst: 23-07-15 13:33
Robijntjah schreef:
Wat zien ze er allemaal weer prachtig uit!
Zondag is Queelens ook bij mij langs geweest voor een schimmel shoot
Bedankt allemaal Ja zo jammer Vientje, maar als ik er ooit nog kom dan laat ik het je weten. Nissima, dat hadden we eerder moeten weten, een tijdje terug was ik nog in de buurt van Hoorn
Thirza je bent vrij me een PB'je te sturen, alle andere trouwens ook. Als t maar schimmels zijn en het dus niet in Groningen of Friesland is haha.
Mijn schimpie is helaas met pensioen. We zijn vorige week in Belgie naar de kliniek geweest voor de MRI scan en hij heeft een blessure aan beide diepe buigers onderin zijn voet. Rotpunt is het. Hij staat nu op speciaal beslag zodat die het wat ontlast en ik mag/kan over n halfjaar a jaartje kijken of ik er voorzichtig op kan, maar dat zie ik tegen die tijd wel, ik ga er niet van uit. Was toen een enorme opluchting dat hij geen pijn heeft als grasmaaier, maar de dagen erna kwam het toch wel even aan dat ik er waarschijnlijk nooit meer op zal zitten. Het was zo'n geweldig dier om mee te werken, geboren om te werken en hij vond het altijd zo leuk. Maar zoals ik zeg 'even slikken en weer doorgaan', ik probeer het maar positief te zien en van hem te genieten als troetelpaardje. Zelf komt er geen nieuw paard meer omdat ik me niet meer emotioneel wil hechten aan een paard, ik ben de afgelopen weken de nodige kilo's afgevallen en heb heel lang met spierpijn door mijn hele lijf gelopen van de stress.. Dus ik ga lekker paarden voor andere rijden
Ik had daarnet wel even wat foto's op stal gemaakt en ook even deze. Hij houdt me altijd zo goed in de gaten, waar ik ben, wat ik doe, want hij zou het baasje maar uit het oog verliezen. En dat koppie dan, ik smelt er elke dag weer van
Even een hele slechte foto van een foto want ik heb voorlopig nog geen tijd hem te bewerken enzo aangezien ik nog heel veel shoots heb staan van klanten die voor gaan
Sterkte Wel heel fijn dat ze pijnvrij grasmaaier kan zijn!
Ik zal je nog even n pb sturen.
Suikerspinda
Geplaatst: 23-07-15 16:17
Queelens schreef:
Nissima, dat hadden we eerder moeten weten, een tijdje terug was ik nog in de buurt van Hoorn
Balen!! Ik zal je evengoed even een pb'tje sturen
Best heftig dat ie nu al op pensioen is.. kan me voorstellen dat er geen nieuw paard komt Hij kijkt wel enorm lief naar je op die foto!
Vientje
Geplaatst: 23-07-15 16:23
Wat immens rot Queelens, kan me indenken dat je daar stuk van bent Rotte blessures zijn dat, en zeker bij een paard wat al wel op middelbare leeftijd is...
Florie, geweldig hoe ie op de eerste foto zo naar die hindernis blijft kijken
En jemig Marieke... Onwijs veel sterkte de komende tijd! Hoop van harte voor je dat er er weer op kan, als ik het maar voor af en toe een buitenritje!
Mijn schimpie staat trouwens in uitgelicht!
Batlow
Geplaatst: 24-07-15 09:24
Mijn schimp ook weer is even! Hij is alweer ruim vier... Ik denk over een maand eerste dressuur wedstrijdje, maar moeten nog goed oefenen En een mooi nieuw hoofdstel gevonden, want zijn huidige valt uit elkaar.. Ben er verliefd op geworden, maar even sparen want is van het merk dy'on