Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
steinstein schreef:Wellicht dat ik meer over Gibraldi kinders kan zeggen na morgen. Bekijk paarden eigenlijk niet per afstamming. Ik zie en voel het wel. Ben wel wat gewend met mijn oklund x renville merrie.
olijf schreef:steinstein schreef:Wellicht dat ik meer over Gibraldi kinders kan zeggen na morgen. Bekijk paarden eigenlijk niet per afstamming. Ik zie en voel het wel. Ben wel wat gewend met mijn oklund x renville merrie.
Heb ook een griezel gehad, was wel beetje stout soms. Maar niet dramatisch gewoon een stoertje!! Ondeugend, loopt nu niet onverdienstelijk in Frankrijk rond.
Was helaas te klein gebleven voor mij.
josie schreef:Maaike: je kan ook vragen hoe recent de foto's zijn, zijn ze niet recent (wat vaak voorkomt), dan vraag je om recente foto's.
Ik vind gelijke hoeven wel een belangrijk, voorkomt evt. blessures veroorzaakt daardoor, net als afwijkende been standen.
En je mag best kritisch zijn, je kan je geld maar 1 x uitgeven...........
Mosh schreef:Kentucky is een Krunch de Brêve. Had ook blonde manen en staart! Waar hij gebleven is weet ik niet..