Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amarial schreef:Cyste is niet niets nee, maar ik heb zoiets maar net wat het paard moet kostten..
kiana schreef:amarial schreef:Cyste is niet niets nee, maar ik heb zoiets maar net wat het paard moet kostten..
Die mening deel ik niet met je. Cystes in het straalbeen zijn echt een zeer groot risico.
Dan koop je dat paard misschien voor ( weet ik het...2000 euro)
Je gaat er mee aan het werk en hij doet het geweldig, mee op concours etc etc.
Het paard kruipt in je hart en ineens.........kreupel. Weg tijdsinvestering en plezier.
Afscheid nemen.........
Enneh...........eeen slechte kost net zoveel in de maand aan stalling en voer als een goede.
Met een chip heb ik niet veel moeite mits die op de juiste plek zit.
amarial schreef:amarial schreef:Cyste is niet niets nee, maar ik heb zoiets maar net wat het paard moet kostten..
Die mening deel ik niet met je. Cystes in het straalbeen zijn echt een zeer groot risico.
Dan koop je dat paard misschien voor ( weet ik het...2000 euro)
Je gaat er mee aan het werk en hij doet het geweldig, mee op concours etc etc.
Het paard kruipt in je hart en ineens.........kreupel. Weg tijdsinvestering en plezier.
Afscheid nemen.........
Enneh...........eeen slechte kost net zoveel in de maand aan stalling en voer als een goede.
Met een chip heb ik niet veel moeite mits die op de juiste plek zit.
Marus schreef:@pops: ben gek op vos met wit
Somebody_ schreef:Klopt. Ik had het helemaal opgegeven en toen kwam deze opeens op mijn pad... 2 weken moeten wachten voor de keuring. Klinisch helemaal geweldig, dierenarts vond 'm geweldig. Rontgen, rug,hals, achterbenen, fantastisch! Dierenarts was al een feestje aan het vieren. Aller aller laatste foto, straalbeen linksvoor, vlekje op de foto? Vuiltje? Alarmbellen! Cyste in hoefbeen. In een klap de droom weg...