Jury: klinkt allemaal goed!

Pff.. nog 2 uurtjes voordat hij gekeurd wordt. Ik word gebeld zodra hij van het erf af is of eerder indien hij niet goed is gekeurd. Zenuwslopend

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Romanoff schreef:@ Nathalie; Zuur zeg.. zo gevalletjeh eb ik ook gehad. Ineens wist madam niet of ze wel afstand kon doen van haar peerd.
Toen heb ik Toedeloegezegd
, dag voordat mijn paard werd gekeurd belde ze op dat ze hem toch wel wou verkopen.
Toen ik haar vertelde dat ik een ander paard liet keuren.. poeeh hadj e haar moeten horen
Merell123 schreef:Als ze dat bedoelt weet ik hoe ik m op moet vatten :p . Dat gaat ie uiteraard niet krijgen hier (à) ik wist trouwens helemaal niet dat ze dat kregen! Ga groot gedeelte van dit jaar werken op een stal in IJsland dus zal het dan wel merken :p
Merell123 schreef:Ja ben benieuwd! En ik ken geen enkele IJslander hier in Nederland (ookal zijn ze geïmporteerd) die vis gevoerd krijgt.. En is ook niet bepaald een kwestie van gunnen.. Ben benieuwd naar hun argumenten ervoor
Merell123 schreef:Dat snap ik maar jij had het over dat het 'zielig' is als ik dat vertrouwde ook nog weg laat.. Daarom doelde ik meer op argumenten over de meerwaarde om het hier te blijven voeren. Anyway lijkt me niet een discussie voor in dit topic