Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
WinBinChes schreef:Bij fokken, zou ik een behoorlijk uiterlijk en fundament wel belangrijk vinden. Daarbij zijn prediakten in de merrielijn ook een vereiste. Tenzij je voor jezef wilt fokken....
ship schreef:nou voor een proef tijd hoef je niet onzeker of onkundig te zijn ik heb de proeftijd ook gekregen door domweg te vragen oke ik heb mazzel dat dit kan en ben er blij mee...en ja mijn budget was ook niet hoog..
willie10 schreef:[naam] schreef:Willie, als het dier aan je eisen voldoet zou ik gaan kijken!
Ik weet niet wat je eisen zijn?
Mijn 'ideale' paard zou ong. rond de 1.68 moeten zijn. Moet al wat dressuurwerk gedaan hebben, maar hoeft niet perse daverend te zijn. Moet wel betrouwbaar zijn en liefst ong 8 a 9 jaar. Mijn budget ligt rond de 3 a 4000 euro.
antoinetje schreef:Ok, ik houd dat zowieso in gedachten!
Ik heb de eigenaresse van dit paard ook een email gestuurd:
http://dieren.marktplaats.nl/paarden/57 ... n-oud.html
friesiszwart schreef:ship schreef:@ pattypaard ze word idd in proeftijd door mijn eigen da gekeurt
kun je beter doen voor de proefperiode in gaat.
antoinetje schreef:En ik wil me ook niet gebonden voelen aan 2 keer rijden en dan inpakken en wegwezen. Als ik een paard koop is het wel voor het leven dus ik moet er wel zeker van zijn dat het de juiste is. Dat kan natuurlijk na 1 of 2 keer rijden maar ik neem daar, indien mogelijk, gewoon liever langer de tijd voor omdat het dier bij ons gezin moet passen. Is dit niet mogelijk is het ook prima maar dan gaan we gewoon op naar de volgende. Buiten om het budget voor hetpaard trek ik (en ik neem aan ook anderen) ook een bedrag uit voor een goed passend zadel wat toch ook al gauw tussen de €750 en de €1500 kost.
stef schreef:LindseyM schreef:flegmatisch is toch gewoon koel in de kop en hoeft toch helemaal niet vervelend te zijn met rijden?
Flegmatiek en een koele kop zijn twee héél verschillende dingen
Linni_ schreef:antoinetje schreef:Ok, ik houd dat zowieso in gedachten!
Ik heb de eigenaresse van dit paard ook een email gestuurd:
http://dieren.marktplaats.nl/paarden/57 ... n-oud.html
Dit paard ken ik wel, kom de combinatie regematig tegen op concours en ze wonen hier in de buurt.