valine schreef:De eigenaresse is dit weekend een weekendje weg, dus het kan wel kloppen dat je nog geen antwoord heb gehad op je mailtje.
Vandaar, vond het al zo gek dat ze niet reageerde.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pattypaard schreef:Heb net de eigenaren van het paard gebeld dat we willen kopen. Omdat wij komende week nog een paar dagen op vakantie gaan wordt het paard de week erop gekeurd. Als ze goedgekeurd wordt nemen we haar dan direct mee (1,5 uur rijden enkel met personenauto).![]()
Heb er even goed over na moeten denken maar anders zou ze misschien komende woensdag gekeurd worden en dan ben ik direct op vakantie. Lastig om even te wachten, maar wel beter. Wil haar eigelijk toch het liefst zo snel mogelijk hier hebben natuurlijk.
Romanoff schreef:Tja, maar als 1 paardje gewoon goed bevallen is, is het logisch dat die die ook wel wilt kopen als ie goed gekeurd word toch?
Niet heel vreemd.
Ik weet nog heel goed de teleurstelling bij het eerste paard dat ik liet keuren dat afgekeurd werd. Potverdikkeme!
Keuringen vond ik nog enger dan mn rijexamen van de auto
SteffiiY schreef:Pattypaard schreef:Heb net de eigenaren van het paard gebeld dat we willen kopen. Omdat wij komende week nog een paar dagen op vakantie gaan wordt het paard de week erop gekeurd. Als ze goedgekeurd wordt nemen we haar dan direct mee (1,5 uur rijden enkel met personenauto).![]()
Heb er even goed over na moeten denken maar anders zou ze misschien komende woensdag gekeurd worden en dan ben ik direct op vakantie. Lastig om even te wachten, maar wel beter. Wil haar eigelijk toch het liefst zo snel mogelijk hier hebben natuurlijk.
Oee gaafDus nog even goedgekeurd worden en dan is die er
Ik wacht nog steeds in spanning
Seven schreef:Jep een schimmel moet body hebben een flinke nek en dat zijn ze prachtig, t blijft mijn droom wie weet vind ik deze parel ooit nog eens.
ikke schreef:Seven schreef:Jep een schimmel moet body hebben een flinke nek en dat zijn ze prachtig, t blijft mijn droom wie weet vind ik deze parel ooit nog eens.
http://www.bokt.nl/markt/ad/34845/super ... ong-en-oud
Het is een schimmel en het heeft BODY![]()
![]()
Hoewel ik niet geloof dat het precies is wat je zoekt