Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Magrathea schreef:fleur_yen schreef:Ohja, en Burana was echt niet aan het drinken, ze gaf het water een kusje. Ze hield haar lippen namelijk zo stil.Het zijn inderdaad ook geen honden die het water met hun tong naar binnen scheppen
Je kunt de volgende keer aanwijzen dat je de keel heel goed ziet bewegen. Ik vraag me soms ook wel eens serieus af of ze wel drinken
@Rchell: in Raving Rabbits op de Wii moet je een koe weggooien dmv rondslingeren
Magrathea schreef:fleur_yen schreef:Ohja, en Burana was echt niet aan het drinken, ze gaf het water een kusje. Ze hield haar lippen namelijk zo stil.Het zijn inderdaad ook geen honden die het water met hun tong naar binnen scheppen
Je kunt de volgende keer aanwijzen dat je de keel heel goed ziet bewegen. Ik vraag me soms ook wel eens serieus af of ze wel drinken
@Rchell: in Raving Rabbits op de Wii moet je een koe weggooien dmv rondslingeren
roxiie schreef:Ik was samen met m'n moeder naar Horse Event; roept ze plots heeeeel enthousiast toen er 2 paarden voorbij kwamen; heeeee kijk es, daar lopen 2 Appaloniërs. (Moeders bedoelde Appaloosa)
xColorCross schreef:roxiie schreef:Ik was samen met m'n moeder naar Horse Event; roept ze plots heeeeel enthousiast toen er 2 paarden voorbij kwamen; heeeee kijk es, daar lopen 2 Appaloniërs. (Moeders bedoelde Appaloosa)
De Appaloniër is een heel zeldzaam ras, hoor.
Een paard met stippen uit het zuidelijke deel van België. Wallonië
xColorCross schreef:roxiie schreef:Ik was samen met m'n moeder naar Horse Event; roept ze plots heeeeel enthousiast toen er 2 paarden voorbij kwamen; heeeee kijk es, daar lopen 2 Appaloniërs. (Moeders bedoelde Appaloosa)
Magrathea schreef:Okee misschien komt mijn opmerking hier straks te staan... Ik zei tegen een meisje dat met versatile horse mee had gedaan dat ik het zo leuk vond dat ze dat met een tinker deedtoen ik het daar met iemand over had zei die 'was het niet een trekpaardje?' En toen ging ik ook twijfelen
ze was wel bruin maar bruine tinkers bestaan ook gewoon. Dus nu ben ik zwaar onzeker of ik niet klonk als paardensukkel