wie is er nu allemaal nog op zoektocht en zeg de eisen nog eens!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Jody_ schreef:Nee dat klopt indd niet
Maar voordat bedrag kun je best een onbeleerd paard kopen hoor, die kosten tegenwoordig niet meer zoveel
zeker niet als je de sport in wil! listiglistje schreef:Klik geloof ik niet in, ik stuur met alles prima weg, beleerd of onbeleerd, als ie maar leuk eruit ziet en correct beweegt
listiglistje schreef:guccio schreef:Gebruiksdoel is inrijden en over jaar of 1,5 a 2 starten
Hoop snel in het L te zitten zodat ik Orun met hem/haar kan doen.
Wat klopt hier niet![]()
Wel een erg laag budget dan ben je snel uitgereden in het L vrees ik, voor dat budget heb je denk ik L = levenslang

Torius16 schreef:Guccio: ken mensen (niet meer op twee handen te tellen) die voor een schijntje een paard kopen en na 2 á 3 jaar en meer dan 50 wedstrijden verder nog in de B rondhobbelen. Als je ORUN wilt doen, richting dressuur heb je wel een beetje kwalitatief goed paard nodig. Veel mensen denken wellicht: 'die B dat doe ik zo even', maar dat valt vaak nog vies tegen 't Is maar een tippie hoor....!!
(maar ja natuurlijk zijn er gelukkigen die her en daar dat diamantje vinden!)
En heel erg klein want ik wist even niet hoe ik er een normaal formaat van moest maken
nathe schreef:ik ben al enkele weken opzoek naar een onbeleerde 3 jarige met iets op wat kansen in de toekomst op dressuurwedstrijden (M a Z niveau) en ik schiet met mijn 6000 euro budget niet op
Het is maar een tip over de zogezegde "markt op zijn gat"