vooral in belgië vragen ze teveel geld voor een simpel dressuurpaard. Daar vind je bijna niets onder de 6000 euro (dressuurpaard he
) Ben dus meer in nederland aan het zoeken dan in BE
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Ben dus meer in nederland aan het zoeken dan in BE

Wat een gaaf paard en wat een geweldige beweging zit daarin. Daar zul je wel heel gelukkig mee zijn. Ik las dat ze nog wat vocht oid in d'r been had, is dat nu helemaal weg?
gelukkig en toch ook bang.. Door is erg sensibel maar toch nuchter dus tegenstrijdig nog.
op stal vinden aantal mensen haar ook leuk en de keurings-arts was weg van haar karakter en draf 
ooo wat dan ik heb geen geluid en kan dat niet horen (slechthorend) tita schreef:gelukkig en toch ook bang.. Door is erg sensibel maar toch nuchter dus tegenstrijdig nog.
Welliswaar een echte baby..
Toch heeft Door tijdje te koop gestaan volgens mij vanaf mei en ik kocht haar in sept was wel vanaf begin aug bezig ben 3x wezen kijken.
Vind raar dat niemand haar eerder heeft gekocht, ik denk dat het oa komt door de afstamming. Ze is helemaal springgefokt en maakt ook nog een leuke sprong. Haar draf is beter dan gemiddeld dressuurpaard maar als echte dressuurmiepen moet je dat maar aanspreken dat een paard springgefokt is.
Meeste springpaarden hebben ook nog eens matig draf.. Nu stond in Door de advertentie gelukkig geen filmpje en ze lijkt klein maar in nov was ze 163cm ik vermoed dat ze zeker gegroeid is.
Voor mij hoeft het niet meer ze is perfect zo.
leuk dat jullie haar ook leuk vindenop stal vinden aantal mensen haar ook leuk en de keurings-arts was weg van haar karakter en draf
Vocht is zeker weer gehalveerd, je ziet het niet zitten maar kan het wel voelen tis een windgal niet ernstig wel blijvend. Och tis de bedoeling dat ze levenslang bij mij blijft tenzij er iets gebeurd of mega-bod krijg
Ben ik wel mee bezig, maar ze dat aanleren kost wat tijd. Jij krijgt dat zomaar cadeau!! tita schreef:gelukkig en toch ook bang.. Door is erg sensibel maar toch nuchter dus tegenstrijdig nog.
Welliswaar een echte baby..
Toch heeft Door tijdje te koop gestaan volgens mij vanaf mei en ik kocht haar in sept was wel vanaf begin aug bezig ben 3x wezen kijken.
Vind raar dat niemand haar eerder heeft gekocht, ik denk dat het oa komt door de afstamming. Ze is helemaal springgefokt en maakt ook nog een leuke sprong. Haar draf is beter dan gemiddeld dressuurpaard maar als echte dressuurmiepen moet je dat maar aanspreken dat een paard springgefokt is.
Meeste springpaarden hebben ook nog eens matig draf.. Nu stond in Door de advertentie gelukkig geen filmpje en ze lijkt klein maar in nov was ze 163cm ik vermoed dat ze zeker gegroeid is.
Voor mij hoeft het niet meer ze is perfect zo.
leuk dat jullie haar ook leuk vindenop stal vinden aantal mensen haar ook leuk en de keurings-arts was weg van haar karakter en draf
Vocht is zeker weer gehalveerd, je ziet het niet zitten maar kan het wel voelen tis een windgal niet ernstig wel blijvend. Och tis de bedoeling dat ze levenslang bij mij blijft tenzij er iets gebeurd of mega-bod krijg