spanneendd !Lioony, heb je meer foto's ? Volgens mij een onwijs gaaf paard

Lause leuk! Ga je ook kijken?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spanneendd !
Romanoff schreef:@ Ellabellah; Zou toch maar eens gaan nadenken of je een paard wel kunt betalen...
@ Blase : Rontgen zegt ook neit atlijd wat hoor.. hij word 100% goed gekeurd, komt op nieuwe stal in't land bij een ander paard, die geeft hem een rot schop heb je ook een kreupel paard en mss nu wel een rontgenbemerking!
Hangt ook van de prijsklasse af of je wel of niet rontgen doet.. vanaf 3500-4000vind ik het nog wel waard.. daaronder eigenlijk niet. Dan ga ik alleen voor klinisch ,Tenzij ik twijfel en graag foto's rondom wil.
Maar heb je vaak dat de verkopers alleen keuren toelaat op eigen kosten van evt koper.. en als hij dan afgekeurd ben je en 350-400 euro lichter en geen paard
NonaWen schreef:Succes Romanoffspanneendd !
Lioony, heb je meer foto's ? Volgens mij een onwijs gaaf paard
Lause leuk! Ga je ook kijken?

), maar zitten wel gave tussen! [ITP] Nieuwe aanwinst Courage voor het eerst ITP!

Twilight1 schreef:mensen die in de buurt van zeeland wonen, hier staan nog anderhalve week 2 paarden die te koop zijn,
1tje van 12 jaar een ruin, 1.73, bruin, M1 dressuur potentie voor hoger niveau, B springen, 100% verkeersmak geen (stal)gebreken, lief eerlijk en leergierig paard.
2de van 7 jaar een ruin, 1.568, donkerbruin/zwart, recreatie gereden, sinds half jaar in de dressuursport op B/L niveau, paar keer een sprongetje gemaakt, 100% verkeersmak, in stal luchtzuiger maar buiten niet, hoog knuffelgehalte, lief eerlijk en leergierig paard.
ze zijn hier tot 16/17 juli als iemand interesse heeft moet je mij even een pb sturen dan kan ik ook voor foto's zorgen
& hij loopt niet kreupel hoor, anders had ik hem nooit op proef genomen!
, Don Royal was nu al zo opgefokt..

Waar we vooral aan werken is het steeds niets blijven doen haha! 
Het leek alsof hij ging bokken en daarna ging hij er even (onbestuurbaar
) vandoor. Maar kreeg 'm al snel terug en ben rustig verder gegaloppeerd. M'n instructrice had ook niet goed kunnen zien wat hij nou precies uitvoerde haha
Zag wel hele diepe sporen in het zand op de plek waar ik aansprong, dus misschien dat hij niet helemaal lekker mee kon komen? Achja, daarna deed hij het weer heel braaf. 
)