Gypsy schreef:Nou hier goed nieuws, Modena is goedgekeurd.
Ze was helemaal perfect. Enigste wat de DA kon vinden was dat ze naar toontreders stand neigt.
Volgens hem gaf dat gezien mijn ambities niets, maar ik ben toch aan het proberen meer info te vinden.
Twijfel of ik wel voldoende duidelijk gemaakt kreeg dat ik dan mischien geen sportambities heb, maar dat buitenrijden en daarbij flink kilometers maken ook zwaar kan zijn.
Wat goed!! Heb je al een beslissing gemaakt? 
marygoround schreef:Geen rijfoto, maar voor de indruk;
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 2718_n.jpgEn dan moeten die manen natuurlijk heerlijk lang groeien he. :3
Leuk paard! 
marygoround schreef:^Wat fijn! : )
Ik hoop echt dat iedereen hier snel z'n paardje vind, voor mij is het ook zeker dat als Fares goed door de keuring komt hij van mij is. Ben tot over m'n oren verliefd en al de hele ochtend borstels aan het schoonmaken enzo, heerlijk. Hoop dat de rest zich ook snel zo voelt : )
Haha, dat heb ik gister ook gedaan! En m'n dekens zitten nu ook in de was 
Dott schreef:Wat is ie mooi marygoround

snap wel dat je verliefd op hem bent

Wij hebben vanmorgen ook onze schoonheid opgehaald

Dat ging heel erg goed

ze vond het niet leuk om in de trailer te gaan, maar eenmaal onderweg was ze wel mooi rustig.
Eenmaal op stal aangekomen hebben we dr lekker ff een uurtje in de buitenbak laten uitrazen, dollen en maf doen waarna we dr ff op stal hebben gezet, zodat ze gezellige merriegeluiden kon maken met/tegen de buurvrouw xD
Straks gaat ze nog ff lekker op de wei en als alles mee zit is zaterdag ons tuig binnen

Hier nog ff een fotoje van dr, tis een pony van bokt dus misschien had iemand dr al gezien, heb iig ff de foto van bokt gebruikt ook

dus dat was nog bij de vorige eigenaren
http://i52.tinypic.com/2197w5.jpg
Gefeliciteerd!! Leuke pony!
JulieDR schreef:
Weer een leuk paard haha! 
Vind 'm alleen wel erg stijfjes lopen. Maar dat komt vast wel goed!
Alice13 schreef:Oh meiden wat gaan jullie hard! Ik voel me echt benadeeld! Ik zit echt van af het begin in dit topic samen met lioony en Gipsy, en iedereen die voorbij komt heeft een paard gescoord! Gipsy nu ook heel fijn voor haar en ook lioony is in onderhandeling! MAAR WAAR BLIJF IK (even beetje zelfmedelijden hoor)
Ik denk dat ik echt misschien wel teveel eisen heb en iets zoek wat niet bij mij past ofzo. Maar wordt nu wel een beetje hopeloos ervan!
Stiekem hoop ik dat het lukt met die drie jarige, maar als je me adv. er naast pakt voldoet ze ook niet aan alles. Vooral het belangrijkste ontbreekt, doorgereden is ze nog niet echt! :S Maar we zullen zien waar het schip strand! De paardjes die ik vandaag weer heb voor bij zien komen zijn schitterend gefeliciteerd met de aanschaf van zulke schatjes! Have fun !
Hahaha
Wij zijn de onderhandeling al voorbij
Nog 4-6 weken en kan ondertussen al beetje opbouwend daar beginnen. 
Had je nog contact opgenomen met die mensen van het halfzusje van die van mij?
@ 15+
Zou het zelf niet doen, maar heb denk ik andere ambities.
Het ligt ook aan het paard, wij hebben op stal nog een 21-jarige in de Z lopen en mijn bijrijdpaardje is ook 20 en daar train ik ook nog 4-5 dagen per week zo'n uur á anderhalf uur mee.
Gister ook meegenomen naar het bos, daar 2 uur lang rond gereden (gecrosst, mevrouw had er zin in
) en dat gaat allemaal nog prima!
Wel heeft ze artrose en daar krijgt ze poeder voor. Dat is dan wel weer een risico, slijtage etc.
Zo, ik ben weer bij. Wij zijn vandaag ook weer in de weer geweest en hebben nu meer duidelijkheid en we wachten deze voorlopig nog lekker af.
Kostte me vanochtend wel enige moeite om me klaar te maken, want ben ziek wakker geworden..
Gelukkig had ik na 2 paracetemollen geen last meer, maar toen we weer thuis kwamen was ik kapot..