Net dat filmpje gekeken van Imke, krijg al kippenvel bij die kleine stukjes,
volgens mij springen de tranen me in de ogen als ik daar in real life bij zit.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoyCiej007 schreef:Goeie tip, bedankt
Klopt het dat er geen geluid wordt uigezonden, of ligt dat toevallig aan mijn laptop? Hebben jullie wel geluid bij de live streaming uitzendingen?
Summertjee schreef:oo dat wil ik ook zien!maar ik ben er dan ook niet...
Mirte13 schreef:Summertjee schreef:oo dat wil ik ook zien!maar ik ben er dan ook niet...
Ik heb zelf ook nog geprobeerd maar ik ben niet zo handig met computers.
Ik wil het ook heel erg graag zien..
Niemand die ons kan helpen??
Edit: ik lees net dat het niet wordt uitgezonden i.v.m het berusten van de rechten bij NOS TV.
MarrieLeen schreef:Anky geeft dit keer het commentaar, dat valt nog mee.
Vond het een hele mooie kür, die van Imke, prachtige muziek.
Acilon schreef:MarrieLeen schreef:Anky geeft dit keer het commentaar, dat valt nog mee.
Vond het een hele mooie kür, die van Imke, prachtige muziek.
helemaal mee eens!! de tranen sprongen me in de ogen, zo'n mooie klik tussen paard en muziek...
terecht gewonnen!
JoyCiej007 schreef:
ja, en ik ben woest![]()
Ik heb zojuist een boze mail gestuurd naar de redactie van de NOS. Waar halen ze het lef vandaan om www.omloop.nl te verbieden vandaag tijdens het belangrijkste deel van de dressuur de kur op muziek uit te zenden?!
Zelf de rechten op eisen, maar dan vervolgens maar een half uurtje uitzenden, dat slaat nergens op. de NOS gaat altijd in vogelvlucht door de kuren heen, meer dan de helft wordt niet laten zien en dan heb je ook nog eens dat onnozele commentaar van die irritante NOS commentator die de helft van de tijd geen zinnig woordt heeft te zeggen, de andere helft geeft hij vaak ook nog onnodige of zelfs foute informatie.
Ik erger me hier al jaren dood aan; waarom wordt dressuur zo weinig uitgezonden? Altijd moet bij de NOS de paardensport, en met name de dressuur, wijken voor nét zulke, of zelfs minder populaire sporten zoals voetbal, tennis en schaatsen??
JoyCiej007 schreef:
Loveable schreef:Kadanzlover schreef:alles wordt uitgezonden via internet!!!!
www.filmloop.nl
alles wat in de grote ring gebeurd. nu is de grand prix dressuur bezig