Gefeliciteerd! En ook voor Skyla, die het geluk heeft bij jou te belanden!
Suzanne F.
Geplaatst: 20-02-24 19:42
Ik begin ook wat te twijfelen nu eigenlijk. Maar zolang bij een hengst staan en niet drachtig zijn is ook niet heel gangbaar. Maar ze had allang bevallen moeten zijn eigenlijk. Het is nu eigenlijk al een jaar. En dan had ze echt hoogdrachtig moeten zijn nu. Dus ik denk dat ik ook overstap op team hooi. Al vind ik het erg jammer.
Kookaburra
Geplaatst: 20-02-24 19:50
Gefeliciteerd met jullie jubileum!
Ik begin ook langzaam naar team hooi te gaan... Maar ik hoop toch dat er in de komende dagen een leuk beestje naast Skyla staat! Bij voorkeur een gespikkeld merrieveulen, maar sowieso hoop ik op iets gezonds. Welke versie dat ook moge zijn
Monique1963
Geplaatst: 20-02-24 19:54
Een jaar, tjeetje wat vliegt de tijd joh. En een shet had een veulentje op 361 dagen wordt hier genoemd ik blijf toch nog team veulen, omdat itt wat hier genoemd wordt ik de bobbels zo vreemd vind voor darmactiviteit. Ik vond het zo puntig. Dus ik blijf nog even team veulen.
Ik heb in mijn beleving helaas al verloren. Ik dacht echt dat er een veulen in zat. Helaas Vandaar in team hooi nu maar zou het geweldig vinden als er toch nog een veulen in zit en eruit komt.