Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chicken01 schreef:snorkel1986 schreef:Dat was idd wat veel waarschijnlijk..hopen dat jij morgen niet stram en stijf bent en dan zie je weer verder. Probeer nog wel wat in beweging te blijven vandaag( wandelen oid)
Wandelen zit er niet in. Meer strompelen.
Maar strompel wat in huis van het een naar het ander.
Sababber schreef:Ja het is best lastig zo. Mijn stalhouder wil ook niet dat er in de rijbak wordt gelongeerd. Dat moet ik dan in de andere bak doen, daarna nog een rondje aan de hand stappen in de rijbak zodat hij toch wat kan kijken. De spanning er even uitlopen lukt dan toch niet zo lekker op die plek.. Ik geef hem nu vaak een rust supplement om toch fijn te kunnen rijden, is meer voor mijn eigen idee, maar goed.
Heeft er iemand ervaring met de safety belt van Kristy Snepvangers? Ik denk dat dit ding misschien net wat meer zekerheid kan geven als hij nog een keer een 360 probeert te doen.
Wel goed opgemerkt Dara, maar dat dit soort dingen dan gelijk weer tijd kosten om op te lossen.. tja het hoort bij het hebben van een jong paard er een beetje bij, maar toch ontzettend balen. Ook echt een rotplek, want dan kan er eigenlijk niks fijn om het hoofd denk ik?
snorkel1986 schreef:Sababber schreef:Ja het is best lastig zo. Mijn stalhouder wil ook niet dat er in de rijbak wordt gelongeerd. Dat moet ik dan in de andere bak doen, daarna nog een rondje aan de hand stappen in de rijbak zodat hij toch wat kan kijken. De spanning er even uitlopen lukt dan toch niet zo lekker op die plek.. Ik geef hem nu vaak een rust supplement om toch fijn te kunnen rijden, is meer voor mijn eigen idee, maar goed.
Heeft er iemand ervaring met de safety belt van Kristy Snepvangers? Ik denk dat dit ding misschien net wat meer zekerheid kan geven als hij nog een keer een 360 probeert te doen.
Wel goed opgemerkt Dara, maar dat dit soort dingen dan gelijk weer tijd kosten om op te lossen.. tja het hoort bij het hebben van een jong paard er een beetje bij, maar toch ontzettend balen. Ook echt een rotplek, want dan kan er eigenlijk niks fijn om het hoofd denk ik?
Maar in extra overleg mag je dan ook niet een paar rondjes laten lopen en dan er op? Echt longeren snap ik geeft echt z'n cirkel.. of is dat niet voldoende...
Thirza schreef:Hier ook de safety belt en vind hem wel erg fijn op de borst en het handvat zit op de juiste plek
Sababber schreef:Kun je er iets over zeggen hoe hij valt?
Ik twijfel tussen de maat Cob en Full.. Prop is maar net 1.60, maar heeft wel best wat hals en schouder, wel met een smalle borst.. geen idee waar ik goed aan doe, vooral met dat ze dus ook nog uit zwaren![]()
[ Afbeelding ]
Moonlight17 schreef:@thirza krijg jij een martingaal qan de safety belt gezet? Ik zit ook te twijfelen over de Safety belt, nu alles weer doodeng is.