Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Plop1997 schreef:Nee dat is ook zo, maar een paard verkopen als is “vorig jaar compleet goedgekeurd” terwijl dat niet zo is is nog steeds liegen.
Ineke2 schreef:Als je een huis gaat kopen, ga je toch eerst bezichtigen? Niet alleen het te koop staande huis, maar zeker ook de buren / buurt checken. Ik wel in elk geval.
xSCWx schreef:Weet je, ik ben €500 verder aan keuringskosten, heel veel tijd kwijt geweest aan het bezichtigen en ik heb er alleen maar een hoop hartzeer aan overgehouden. Noem me naïef maar daar wil ik anderen voor behoeden. Naast dat ik het natuurlijk sneu voor het paard vind. Deze handel zou in ieder geval niks voor mij zijn, daar ben ik wel achter.
xSCWx schreef:Weet je, ik ben €500 verder aan keuringskosten, heel veel tijd kwijt geweest aan het bezichtigen en ik heb er alleen maar een hoop hartzeer aan overgehouden. Noem me naïef maar daar wil ik anderen voor behoeden. Naast dat ik het natuurlijk sneu voor het paard vind. Deze handel zou in ieder geval niks voor mij zijn, daar ben ik wel achter.
c_alsemgeest schreef:Maar ik zou gewoon accepteren dat anderen het anders zien, overtuigen met levenloze objecten als voorbeeld wordt lastig.
oji schreef:Ik vind het een beetje dubbel eigenlijk. Dubbeltje kan nl 2 kanten oprollen.
Iedereen waarschuwen dat dier niet te kopen, kan er ook voor zorgen dat dat dier nog een paar fijne jaren ontzegd worden. Wie weet wordt het gekocht door iemand die het dier een niet al te intensief of met juiste training nog jaren een heel fijn leven geeft.
Lieser schreef:oji schreef:Ik vind het een beetje dubbel eigenlijk. Dubbeltje kan nl 2 kanten oprollen.
Iedereen waarschuwen dat dier niet te kopen, kan er ook voor zorgen dat dat dier nog een paar fijne jaren ontzegd worden. Wie weet wordt het gekocht door iemand die het dier een niet al te intensief of met juiste training nog jaren een heel fijn leven geeft.
Maar iemand die niet intensief traint, zou best kunnen kiezen voor een afgekeurd paard. Maar dan wel op basis van eerlijke informatie. Met een daarbij horende eerlijke prijs. Niet op basis van een onjuiste keuringsuitslag.
tita schreef:Nou huis
Bij ons in dorp staat huis te koop 750000€ 2- onder één kap
Mooi huis maar de buren echt dat kan niet
3 honden
11 katten geregeld kittens
Vogels
Vissen
Hele huis is vies stinkt naar rook de mensen zelf ogen echt heel vies dik onverzorgd
Ik kwam daar paar x pw voor bezorgpunt van pakjes
Kon altijd praten met die vrouw en aangeven dat dit niet kan als afhaalpunt
Tuin vol stront en onkruid losse tegels
Halve huisraad voor de garage
Goed 2 punten zijn dicht niet door mij ik ga ergens anders heen nadat ik berichten kreeg dat mijn kleding stonk (bleef daar altijd 5 dagen liggen)
Huis buren kwam te koop heel leuk mooi verzorgd huis
Ik heb op punt gestaan om de makelaar te bellen en hem te berichten wat is MOET vertellen
Maar dit kan niet, niet mijn huis moet los laten
Maar God 750000€ boel geld en je woongenot is weg
Dus nee vind paard niet erger dan huis of auto ook niet ik kocht auto 13000€ en had binnen 3 maanden 3500€ verborgen kosten terwijl ie gekeurd was
Geloof me ook poedersuiker
Advertentie en handelszaken mogen hier niet negatie besproken worden
Je mag wel je verhaal vertellen maar iets in kwaad daglicht plaatsen mag niet