Ondertussen kan je aan de slag.
voyou: Knap paard! Die kan lekker bewegen zeg!
MirandaFuego: Die vertrouwensband vind ik ook belangrijk, zeker bij Aliaa. Daarom heb ik er uiteindelijk voor gekozen om het zelf te doen, ondanks dat ik geen ervaring heb met het opleren van een jong paard.
Gelukkig valt de pennypolitie in dit topic en mijn topic over Aliaa heel goed mee. Hier hebben bokkers een andere mening, maar die wordt door de ander meestal wel gerespecteerd. En dat is fijn.
Ik hou me meestal ook buiten dat soort discussies, daarom twijfel ik ook nogal om rijfoto's te plaatsen, maar hier of in mijn eigen topic durf ik het momenteel nog wel.
Ik weet dat ik alles behalve een ideale ruiter ben, ik heb heel lang niet meer deftig gereden of les gehad, maar ik besef maar al te goed dat er heel veel werk is aan mezelf. Ik sta daarom altijd open voor tips en kritiek, mits die op een positieve manier geformuleerd zijn, zodat ik er effectief mee aan de slag kan gaan.
Granoek: Wat een heerlijk zicht heb jij zeg uit je raam!
Ik vind die twee zo'n heerlijk duo! 
Heerlijk filmpje ook, vooral dat stuk dat Duke achter Dexter gaat schuilen en Dexter vervolgens de etterbakjes wegjaagd!
MirandaFuego: Malik zijn bodyguard is inderdaad niet zo imposant als Dexter.
Isabel_k: Haha, arme Joep, met zijn clubje sukkels.
Ik vind het echt jammer dat Aliaa geen maatje heeft om bij te staan. Al snap ik mijn stalgenoten ook wel.
Aliaa is een echte trut zodra ik in de buurt ben, dan moet alles weggejaagd worden en oh wee degene die niet op haar boze blik reageert...
Maar het kan zijn dat er in de toekomst een wandelpaardje voor mijn moeder bijkomt, en als dat zou klikken, dan heeft ze wel een maatje.

Mijn zusje gaat ook mee met onze fjord. Echt leuk.
gewoon een beetje aandacht opeisen is best wel normaal jonge paarden gedrag volgens mij (of opdringerig gedrag
Het heeft nauwelijks geregend.
Dat had ik fout ingeschat. Mijn paard dat een paniekaanval krijgt van water, wassen en andere natte zaken heeft met tien graden celsius gezwommen. 

Wauw! Mooie foto! En Fijn dat hij het zo goed doet!