Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wil eerst de rest uitsluiten, kan wel eens gaan kijken voor zo’n vitamine boost pasta misschien ja!
Granoek schreef:Nu is het helemaal mooi. Fit als een hoentje rent Dina door de wei om achter Duke te jagen, die helemaal niks verkeerd deed. Lijkt nergens last van te hebben ineens maar Duke wordt nu echt gigantisch buitengesloten, arm ding
Ben maar 2 grote cementkuipen gaan halen want no way dat ik die volle bak water van de plek kreeg. En nu drinken ze al 2 weken uit bakken die ik 3 keer per dag terug moet gaan vullen omdat ze vertikken terug uit die grote waterton te drinken

Ik kan hem morgen wel eens wat meer naar achteren leggen maar ik denk eigenlijk dat het meevalt, hij heeft ook maar een korte hals dus wellicht vertekent het?

Had ik ook wel kunnen denken, Duke werd al nerveus toen hij het water zag van op afstand dus ben op het strand maar afgestapt want no way dat ik die in het water ging krijgen als zelfs Dexter er niet in ging. Poging gedaan aan de hand maar dat leverde eigenlijk alleen zelf natte voeten op. Verder dan dit ging hij niet:
Voor mij wel een lekker voetbadje overigens

)

De nieuwe auto is er, hij rijdt fantastisch, super stabiel en trekt met gemak de trailer. Ben echt hé-le-maal blij!!
hopelijk wel een leuke dag gehad!

ik merkte dat Duke er op het einde ook echt genoeg van had, hij ging stilstaan hele tijd en schrapen met zijn voorbeen. Was ook goed moe toen we terugkwamen! We hebben nochtans enkel gestapt maar het waren wel mega veel nieuwe indrukken. Joggers, wandelaars, fietsers, een bladblazer, kraan en bulldozer, smalle brugjes, tegenkomende paarden, we hebben alles gezien vandaag
en overal gingen we letterlijk probleemloos langs, behalve die vreemde paarden. Daar wou hij net wat sneller naartoe dan ik had geanticipeerd

). Ja, en zo'n dingen moet je niet zeggen natuurlijk haha.

Sorry van de viezigheid, Duke had al eventjes in zijn eigen pies moeten staan want hij kon het toch echt niet meer inhouden haha 

Maar die was zoooo braaf, echt heel fijn want dat meisje kon in haar eentje gewoon haar ding doen met hem
En zo kon ik Duke af en toe over zijn bolles aaien en die bleef ook heel flink. 2 keer proberen terugtrekken maar vriendin had hem goed vast en zo was het ook snel over 
Dexter moet over een paar weken weer mee terug (na de Kerstvakantie) want daar was zo veel werk aan en ze wilden het graag verder opvolgen. Dus dat vond ik helemaal prima natuurlijk