Ze eet nooit echt ruwvoer wegens haar tanden. Wel gras-mix, maar die heb ik nog niet durven geven. Wel dus nu twee maal slobber (en vannacht om 5 uur halve portie).
Hijg.... alles weer gevolgd, wat een opluchting dat er in elk geval wat af komt....
KOMOPBAMBINUWEERGEWOONDOENHOORMEISJE!
Kan haar voer inmiddels al niet wat geminderd worden, ze lijkt me van de laatste foto's af nu toch heel redelijk op gewicht? Nu duimen dat ze écht over de koliek heen is!
DonCamillo
Geplaatst: 01-02-16 17:52
Jeej! Nog meer mest! Ziet er goed uit!
Wendy_Komen
Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-16 17:54
Nou,madam lijkt eigenlijk geen last meer te hebben, en staat lekker in der stalletje te eten:
Wetende dat de staleigenaren een oogje in het zeil houden, durf ik het nu wel aan even naar huis te gaan. (Sinds vanochtend half 9 op stal, dus dat mag ook wel eens ) Hopen dat het allemaal goed afloopt. Moet ze niet te vaak bedenken dit..... Ben kapot
Tsjee, toch een beetje rust voor jou, hopelijk is de crisis nu bezworen, en kun jij, Ts nu ook eindelijk een beetje je slaap inhalen. Je bent zéker een superbaasje, en de staleigenaars zijn ook superbetrokken mensen, heel veel lof voor jullie.
jehhhh gooo Bambi, en gooo jij! wat je allemaal voor der doet is geweldig
Laura01234
Geplaatst: 01-02-16 20:56
wow wat een schrik fijn dat het weer beter lijkt te gaan! even uitrusten voor jou, hopelijk blijft ze nu gewoon lekker doorgaan het is jullie beide zo erg gegund!!!