Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hinke schreef:@paljeslaura stoer! Hij doet het zomaar even![]()
@NoorhermansSchrikken de andere paarden daar niet van?
Mijn schimmeltje is uit de runningDoor een weideongeluk (wat ik de vorige keer hier poste bleek dus toch wat erger te zijn dan ik dacht
)moet ze heel lang op rust.
Hinke schreef:Gat in tussenpees vh achterbeenZe stond 1.5 maand geleden ineens op 3 benen in de wei, ze hadden enorm lopen rennen en gek doen in een natte wei. Dacht de dag erna dat het mee viel want ze liep 24 erna weer helemaal goed. Omdat ze wel een dik been bleef houden toch een scan laten maken en daaruit bleek dat het foute boel was
Ze lijkt er geen last van te hebben maar ze moet wel 9 maanden in haar box blijven
suikermeisje schreef:9 maanden op stal??!! Lijkt me ook niet goed... Mijn schimmel had dit ook alleen dan in zijn rechtervoorbeen op 2 plaatsen (ook gaten). Eerst paar maanden op de wei (zolang seizoen goed was) en toen op stal/in onze buiten bak. Toch een uur per dag buiten. Later niet meer omdat hij te veel ging rennen. Maar na 8 maanden reed ik onze eerste M1 wedstrijd weer.
Tijdens de eerste scan zei de DA dat het afwachten was of het goed genoeg zou herstellen voor de sport. Ik mocht eigenlijk al na 3 maanden weer opbouwen maar heb toen nog 3 maanden gewacht daarmee voor de zekerheid. Eerste scan was augustus, 2e scan na 3 maanden dacht ik en 3e scan 14 februari.
Sorry voor off-topic. En sterkte voor je paard.