Denk overigens wel dat dat fijner is dan wanneer je een paard hebt wat maanden te koop staat. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Denk overigens wel dat dat fijner is dan wanneer je een paard hebt wat maanden te koop staat. maudenmarc schreef:Ik ben vandaag naar een 2 jarige andretti wezen kijken...echt een leuk beest! ook nog iets meegemaakt op stal en daar heb ik nu een flinke kater van pff..
Zijn we daar op lekker op tijd, en dan weer de terugreis.. Hoop dat hij zich gedraagt op de trailer
) ontstaan. Maarja op zoek naar een andere stal betekend én verder reizen én meer betalen ... En zo snel is een nieuwe stal neit gevonden die voldoet aan de minimale weidegang van 10 uur per dag, liefst zomers in elk geval 24/7
Haha 

(Of nouja, poging tot
)
dat heb je dan met een nieuweling op stal
paard/pony zie die me aanstaat? denk ik inpakken en weg wezen

Krijgt ze een leuk plekje?
, eigenlijk niet geschikt voor dit soort transacties.Yom schreef:nee 2e kijkers, 1e haakten af ivm de kosten die het in totaal met zich mee ging brengen (aanschaf pony, stalkosten van 290 pm en ze moesten nog paardrijkleding aan gaan schaffen omdat de moeder ook wilde gaan rijden. Dingen zie ze voor het kijken dus ook al wisten)
sommige mensen....ook leuk voor dat kind, alvast blij maken met een dode mus
bah moeders zonder verstand...bedenk dat van te voren!
gezegd
, dag voordat mijn paard werd gekeurd belde ze op dat ze hem toch wel wou verkopen.