Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
antoinetje schreef:Ok bedankt voor de adviesen. Wij zijn ook bij J van Hout geweest en daar konden de paarden 2 weken of langer mee op proef vandaar mijn vraag want ik wist niet wat normaal is. Het paard wat mij leuk leek is zowieso al verkocht dus we kijken rustig verder
vonneke schreef:Willie, als het dier aan je eisen voldoet zou ik gaan kijken!
Ik weet niet wat je eisen zijn?
antoinetje schreef:Tja zeiden ze van wel (al heb ik daar sterk mijn twijfels bij) maar we waren niet echt onder de indruk, wat een fabriek, paard wat ze ons aan wilden smeren liep volgens mij zowieso niet rad.
Een paar keer rijden is natuurlijk ook een optie, we kijken gewoon wat we tegen komen, alles rustig aan.
Romanoff schreef:Op proef...
Ik persoonlijk zou mijn eigen paard nooit op proef wegdoen, wat als er iets gebeurd bij die evt koper en hij komt stokkreupel thuis? EN dan!?
Ze mogen zovaak komen rijden, maar hij gaat niet met op de trailer om op proef!
KarinvdM schreef:Een paard op proef mee krijgen vind ik al heel wat, ik doe daar niet aan en vind het ook niet nodig. Na een paar keer rijden kan je het ook wel weten.
Ik mocht mijn paard wel omruilen voor een ander mocht het blijken dat hij toch niet helemaal was wat ik zocht.
Wat zoek jij eigenlijk precies Maaike, je laat best heel verschillende dieren zien.