Een nieuw paard kopen deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Iris__Bennie

Re: Een nieuw paard kopen deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 10:56

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 11:38

Blacksmurf schreef:
Voor de mensen die nog op zoek zijn.
Ik heb nog een heel leuke leerpaard te koop. Het gaat hier om een ruin van 14 jaar. Mooi en zeer lief paard. Donkerbruin ong. 1.70. Is Z2 met 60 wpnt. Kent de wissels om de 2 en 3. Voor de eigenaar is het wel heel belangrijk dat hij een heel goed tehuis krijgt met weidegang.

Voor meer info e.d. stuur mij gerust een bericht. :)

Emma wat voor jou??
en deze nog??
http://link.marktplaats.nl/541969178

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 12:12

Die schimmel is erg leuk! Gelukkig heb ik genoeg shampoo om die staart wit te houden, ik ga ook even naar bs een pb sturen.

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 12:14

Blacksmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 12:22

Hallo Emma,

Ja dat is wel dezelfde. Echter zoals er ook bij staat bij super tehuis met weidegang is de prijs zeer goed bespreekbaar. Ik weet niet wat jouw budget is natuurlijk. :) Het is wel een heel erg leuk paard.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 12:25

Als ik jullie advertenties bekijk,
Denk ik bij me zelf, dan heb ik toch een simpele pony gekocht :+
Vind ze wel allemaal onwijs gaaf!
En ik ben nog steeds niet over me shetlander uit, <3

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 12:25

Blacksmurf schreef:
Hallo Emma,

Ja dat is wel dezelfde. Echter zoals er ook bij staat bij super tehuis met weidegang is de prijs zeer goed bespreekbaar. Ik weet niet wat jouw budget is natuurlijk. :) Het is wel een heel erg leuk paard.

Hoi, ons budget is echt tot de max. 5000. Ik weet alleen niet of je zover wilt zakken. Het is wel de bedoeling dat het paard zijn oude dag ook bij mij slijt.

Calypso84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 12:36

Heb me toch een leuk paard gevonden! En ook nog binnen budget. Ik ga morgen kijken!!!

Jeetje, het zal toch niet zo zijn dat het écht een leuk paard is!!! je hoort zoveel verhalen van mensen.. 20 keer gekeken naar paarden in de omgeving, bleek allemaal niks te zijn... Hoop zo dat dit paard ook echt leuk is!!!

spannend vind ik het wel hoor :o haha

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 12:42

Calypso84 schreef:
Heb me toch een leuk paard gevonden! En ook nog binnen budget. Ik ga morgen kijken!!!

Jeetje, het zal toch niet zo zijn dat het écht een leuk paard is!!! je hoort zoveel verhalen van mensen.. 20 keer gekeken naar paarden in de omgeving, bleek allemaal niks te zijn... Hoop zo dat dit paard ook echt leuk is!!!

Kan ik mij voorstellen!! Nou we duimen voor je hoor!!!! :D

bertine37

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 12:45

Calypso84 schreef:

Ben benieuwd hoor.
Jij was toch ook op zoek naar een tinker ?
Ik denk dat ik de mijne gevonden heb. Een pikzwarte merrie. Ik kan er zelf nog niet op vanwege m'n hernia. Maar mijn dochtertje van 9 reed er zo mee weg en kon er alles mee. ( wel een beetje wijdbeens :D en voetjes net onder het zadel uit) Maar echt mega-braaf. Nou moeders nog erop..... :+

Calypso84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 12:53

@bertine, ja ik was idd opzoek naar een tinker ja. Ik vind het zulke mooie paarden! Alleen ik en mijn vriend kopen samen een paard. Ik ga ermee dressuren en vriendlief gaat ermee springen, als zijn whiplash klachten minderen (ALS ze al ooit minderen...). Zijn paard heb ik de laatste 3 jaar ook bereden, hij kon helaas niets.

Mocht hij zich fitter voelen moeten we wel een paard hebben wat bij ons beiden past. Aangezien hij 1.86 is, moeten we wel een wat groter paard hebben dan de meeste tinkers ;) Daarnaast vind hij een tinker gewoonweg niet mooi. Helaas.
Maar jij een zwarte ja? Gefeliciteerd!! Leuk dat je dochter er ook al wat mee kan. Ideaal!

@emma, thnx! Ben ook benieuwd wat op jouw pad komt. Wie weet die van blacksmurf wel!

bertine37

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 12:58

Calypso:i ik heb d'r nog niet hoor. Maar merk aan mezelf dat ik er weg van ben. Heb vandaag al 100 x naar die foto's van gister zitten kijken en de filmpjes. Ik ben er zelf ook nog niet opgeweest vanwege mijn hernia. En dat is wel voorwaarde. Dat plaatje moet ook kloppen.
Het is ruim 2 uur rijden, maar ik ga gewoon terug.

Blacksmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 13:33

Hallo Emma,

Als het paard zijn oude dag bij jou mag slijten is dat wel een hele erge pre, met weidegang, voor de huidige eigenaren, dus als je het wel leuk lijkt zou ik het op voorhand niet afschrijven..................

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 14:59

Blacksmurf schreef:
Hallo Emma,

Als het paard zijn oude dag bij jou mag slijten is dat wel een hele erge pre, met weidegang, voor de huidige eigenaren, dus als je het wel leuk lijkt zou ik het op voorhand niet afschrijven..................

Is goed, dan neem ik via ml wel contact op? Want Meppel is ook niet ver.

Blacksmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 15:04

Hoi Emma dat is goed, dan kan ik je via de mail wat foto's toesturen als je dat wilt. Paard staat alleen niet in Meppel maar bij de eigenaresse, dat is ong. 20 min vanaf Meppel.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 15:22

Het klinkt wel als een erg fijn leerpaard Emma!

x__beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 15:54

Ik meld me hier ook, =)
Ben bezig met de verkoop van mijn eigen pony en tevens ook met een nieuw paard terug te kopen!
Dus lees en reageer ik hier mee als dat goed is

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 16:00

Welkom beauty, al wat op het oog?

Calypso84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 16:01

Natuurlijk Femke!

Waar ben je naar opzoek? We zijn met zijn allen aan het kijken naar dieren. Het komt geregeld voor dat we dan denken: 'Dit paard is echt wat voor ** uit het topic!'. En dan plaatsen we de advert hier :)

@ Welmoed, was jij nog een keer gaan kijken naar die schimmel??

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 16:05

@calypso, welke schimmel? :p ben naar een schimmel wezen kijken 3 week terug maar weet niet of je die bedoelt.

Calypso84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 16:06

ja waar je toen een filpje van liet zien geloof ik. Daar was je zo over aan het twijfelen. Geloof dat meerendeel het wel leuk vond hier :j

Maar is dat alweer 3 weken geleden :o ??

x__beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 16:11

Bedankt! :)

Ik heb zelf een hele brave recreatie E-pony te koop staan NRPS 1.52 moet haar helaas verkopen omdat ze gewoonweg niet meer de uitdaging is die ik zoek en aan de kleine kant begint te raken.

Zelf ben ik op zoek naar een paard dus boven de 1.60 leeftijd liefst wat jonger tot 12 jaar en het mag een paard zijn met lekker wat pit waar ik lekker mee aan de slag kan, ik ben niet van plan om echt hoge dressuur te gaan rijden maar meer af en toe een wedstrijdje, en lekker buiten rijden :j Ras maakt mij ook niet uit, het moet me gewoon aanspreken en een maatje voor t leven worden!! *D

x__beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 16:15

welmoed__ schreef:
Welkom beauty, al wat op het oog?

Ben nog nergens gaan kijken, maar zit wel vermakelijk hele dagen op bokt/marktplaats/sporthorses. :')

Ik heb besloten samen met mijn ouders eerst mijn eigen pony te verkopen en dan pas te gaan kijken bij andere paarden, heb wel al met een aantal mensen gemailt en houd die op de hoogte wat betreft de verkoop van mijn pony. Zodat ik mensen dus ook geen valse hoop hoef te geven, al hoewel ik wel graag al bij veel paarden zou gaan willen kijken!! :o

en jullie? waar is iedereen hier zoal naar op zoek

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 16:15

@calypso, nee dat is hem uiteindelijk niet geworden. Man wou niet zakken in vraagprijs en de klik was er niet echt.

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 16:19

dit vind ik zo'n domme advertentie.
Die eerste foto, kijk hoe goed het paard springt, maar waar springt hij over heen? Precies de bedrading van het land. Is toch niet echt goede reclame voor je paard als je een foto plaatst dat hij over de bedrading heen springt?? Of ben ik nu gek??

@beauty, ik zoek een allround/spring paard tot en met 7 jaar. Braaf en nuchter absoluut geen heethoofd. Al goed gereden B niveau of hoger en tussen de 1.65 en 1.75. Normale prijsklasse.