Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blacksmurf schreef:Voor de mensen die nog op zoek zijn.
Ik heb nog een heel leuke leerpaard te koop. Het gaat hier om een ruin van 14 jaar. Mooi en zeer lief paard. Donkerbruin ong. 1.70. Is Z2 met 60 wpnt. Kent de wissels om de 2 en 3. Voor de eigenaar is het wel heel belangrijk dat hij een heel goed tehuis krijgt met weidegang.
Voor meer info e.d. stuur mij gerust een bericht.
Blacksmurf schreef:Hallo Emma,
Ja dat is wel dezelfde. Echter zoals er ook bij staat bij super tehuis met weidegang is de prijs zeer goed bespreekbaar. Ik weet niet wat jouw budget is natuurlijk.Het is wel een heel erg leuk paard.
Calypso84 schreef:Heb me toch een leuk paard gevonden! En ook nog binnen budget. Ik ga morgen kijken!!!
Jeetje, het zal toch niet zo zijn dat het écht een leuk paard is!!! je hoort zoveel verhalen van mensen.. 20 keer gekeken naar paarden in de omgeving, bleek allemaal niks te zijn... Hoop zo dat dit paard ook echt leuk is!!!
spannend vind ik het wel hoorhaha
Calypso84 schreef:Heb me toch een leuk paard gevonden! En ook nog binnen budget. Ik ga morgen kijken!!!
Jeetje, het zal toch niet zo zijn dat het écht een leuk paard is!!! je hoort zoveel verhalen van mensen.. 20 keer gekeken naar paarden in de omgeving, bleek allemaal niks te zijn... Hoop zo dat dit paard ook echt leuk is!!!
spannend vind ik het wel hoorhaha
Blacksmurf schreef:Hallo Emma,
Als het paard zijn oude dag bij jou mag slijten is dat wel een hele erge pre, met weidegang, voor de huidige eigenaren, dus als je het wel leuk lijkt zou ik het op voorhand niet afschrijven..................
welmoed__ schreef:Welkom beauty, al wat op het oog?