Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Adin schreef:Ik neem het risico niet. Potentieel hko gevaar. Straalbenen vast een 2. Ben veel te bang dat ik weer een weg kan brengen. Hoe gaat het met die van jou?
wreckh schreef:@ Adin: jou paardje komt heus wel voorbij. Vind dat sommige hier in het topic idd wat makkelijk oordelen.
Ik heb een behoorlijk laag budget, vergeleken met de meesten hier. Vind het moeilijk om een leuk paard te vinden. Ik ga maandag voor de 2e keer bij een paard kijken. Uiterlijk en karakter spreken mij erg aan, maar er zitten nogal wat haken en ogen aan. Dat is het risico met een goedkoper paard. Maar twijfel nu ook heel erg of er nou wel slim aan doe dit paard te kopen. Ongelijke hoeven, opstaptrauma door vorige eigenaar en nauwelijks ervaring in het rijden in de bak. Dit uit zich in steeds hupjes te maken in draf zodra je de teugels aanpakt. Maar wel heel betrouwbaar. Schiet er niet vandoor of andere poespas. Voelde me heel vertrouwd in het zadel, ondanks dat hij niet liep zoals het hoorde. Ik mag hem een maand op proef, denk dus dat ik dat maar doe en hem een maand bij mijn instructrice zet, kijken wat die zegt en in hoeverre ik hem in de bak getraind krijg. Kan ik hem ook door mijn eigen DA laten keuren en de fysio er ook even naar laten kijken. Maar mocht hij niet op proef, dan weer ik niet of ik het zou doen. (twijfel nu ook nog steeds hoor, durf nog niet te vallen voor hem zeg maar)