Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lauste schreef:Goh jeetje, mijn vader heeft gisteren mijn instructeur aan de telefoon gehad en hij heeft al een paard gevonden wat wel een optie is.
Maar hij wil er graag 2 of 3 zodat we kunnen kiezen en vergelijken.
Lekker dat dat ook even aan mij wordt doorgegeven..
ikke schreef:Lauste schreef:Goh jeetje, mijn vader heeft gisteren mijn instructeur aan de telefoon gehad en hij heeft al een paard gevonden wat wel een optie is.
Maar hij wil er graag 2 of 3 zodat we kunnen kiezen en vergelijken.
Lekker dat dat ook even aan mij wordt doorgegeven..
Wie wil dat paard eigenlijk? Jij of je vader?

Ze hebben elkaar niet echt op gezocht. Het andere paard was erg onder de indruk van hem en ze stonden uiteindelijk allebei op een uiteinde van het land, ver van elkaar vandaan

Heb je misschien nog foto's/filmpje van het paard?ikke schreef:Lioony schreef:@ ikke
Ik bedoel ook niet dat het standaard is, maar dat het vaak voorkomt en imo een goede, redelijke afspraak is.
Die mening deel ik niet, zoals je wellicht al vermoedde. Wie vraagt betaald, ook bij keuringen.....
!? 

Maar dit stuk is niet omheind door draadjes. Staan 2 hekken en voor de rest liggen er sloten omheen. 
Lauste schreef:Oh ik heb mail van instructeur!
Hij heeft nu 3 paarden als optie, 2 op internet en 1 uit de buurt.
Wil best meer info geven, maar dan wel via pb, voor het geval er meer kapers op de kust zijn.
en als er al plek zou zijn, ging ik die witte halen..