mooi hoor! Vind alleen je jasje een beetje....ehhh pipo? (beetje goedkoop lijken?) terwijl ik je laarzen juist gaaf vindt!
Zou wel voor ander kleur dekje/oornetje kiezen denk ik
lauraenabe
Geplaatst: 27-10-11 20:07
Ik heb al een aantal mooie lipica's voorbij zien komen zeg! @wollewaps gave combi.
Als het even mee zit kan ik morgen (na een boel gezeur) morgen mijn lipica's ophalen (model Epsom). Ze zijn donder bruine met donderbruine lak accenten op dezelfde plek als bij de laarzen van jannetta1986 en heb op het lipje L P laten borduren.
wollewaps
Geplaatst: 27-10-11 20:09
dankje!
van 't jasje klopt wel ja, dit is een gepimpt harry's horse jasje, maar binnenkort ga ik een nieuwe maken
Hoe bedoel je dat? met een ander biesje ofzo? wil wel graag een wit dekkie houden namelijk
Zou gewoon zwart jasje nemen en dan helemaal groen afbiesen en groene voering, evt groen kraagje, maar meer niet. Dekkie zou ik gewoon een witte nemen en dan groen koord of bies erop zetten
ja idd iets minder groen zou ik gebruiken, althans, iets minder grote stukken, wat chiquer maken...
Tsjah dekje zou ik een zwarte juist leuker vinden denk ik Maar wit is op zich ook mooi, maar dan idd wat nies zegt...ombiezen of biesje erop
wollewaps
Geplaatst: 27-10-11 20:20
Goed plan! groene bies zoek ik al heel lang naar, maar deze kleur is net weer een hele moeilijke
Britt
Geplaatst: 27-10-11 22:55
Dekjes kun je laten maken in alle kleuren die je maar wil. Hoe heette dat merk ook alweer? Onder andere RG Italy toch? Vind het op zich wel leuk, zou niet mijn combi zijn, maar wel gaaf om je voorbij te zien rijden denk ik
Inderdaad Britt, ik weet dat 't kan, maar vaak komen die kleuren ook weer niet overeen, en ik kan zelf ook dekjes maken, dus zoek ik liever zelf een bijpassende bies
Wollewaps: kun je niet via de Duitse Ebay "kordel" vinden? (Nies, volgens mij heb ik DAT weer van jou ). Je hebt daar heeeeeel erg veel keus in kleuren koord, dat koord kun je er supertje mooi langs zetten
Wollewaps: kun je niet via de Duitse Ebay "kordel" vinden? (Nies, volgens mij heb ik DAT weer van jou ). Je hebt daar heeeeeel erg veel keus in kleuren koord, dat koord kun je er supertje mooi langs zetten
Die Derby rijlaarzen, zijn die meer springlaarzen of ook wel dressuurlaarzen? Ik wil ze graag in cognac, maar ik kan geen voorbeeld vinden op de website. Heeft iemand misschien de Soft Jumpers in cognac, met rits en veter? Wat ik ook leuk zou vinden is diamantjes erbij en een lak jachtkap en neusje haha
(zoals jullie wel zien heb ik de "flapjes" bij m'n jaszakken naar binnen gestoken, zodat dat net wat subtieler is, dit doe ik eigenlijk altijd, maar was het gister op die losse foto vergeten )
@Rox, echt he, ik kijk voor alles op de duitse ebay, maar voor zoiets vergeet ik dat dan weer bedankt voor 't zoeken, die laatste kleur zou er wel goed bijpassen denk ik!