Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amaretto27 schreef:Hallo,
Ik heb niet het hele topic gelezen
Maar ik ben opzoek naar een Spaanse merrienaam.
Graag ook met een betekenis erbij.
Bedankt!
essiesilly schreef:hoi! ik heb geen inspiratie voor dit jaar, het veulen moet beginnen met "don" (vader is don romantic moeder heet highlight)
Chevano schreef:mijn nieuwe paard komt volgende week zondag maar heeft een verschrikkelijk naam.Heb er wel een aantal maar sta graag open voor andere suggesties. Het is een ruin , volbloed van 6 jaar oud, blauwschimmel. Erg pittig paardje.
Loiz schreef:[Don Juan, Don Diego, Don Diablo, Don Don, Don DJ, Don Dramatic, Donny, Donder
Chevano schreef:Chevano schreef:mijn nieuwe paard komt volgende week zondag maar heeft een verschrikkelijk naam.Heb er wel een aantal maar sta graag open voor andere suggesties. Het is een ruin , volbloed van 6 jaar oud, blauwschimmel. Erg pittig paardje.
Begin letter, c of v liefst een amerikaanse of engelse naam
essiesilly schreef:Loiz schreef:[Don Juan, Don Diego, Don Diablo, Don Don, Don DJ, Don Dramatic, Donny, Donder
don juan en don diego vind ik het leukst, don diablo had ik ook al in gedachten maar de betekenis daarvan vind ik nou niet zo leuk voor een veulenen don dramatic.. hoop niet dat m n veulen dat word!!haha
maar ik heb zelf al een diegodus waarsch. word het don juan
![]()
bedankt voor het meedenken
marritpiebe schreef:ik zoek voor mijn paard een leuke wedstrijd naam.
zou graag een naam willen wat een betje bij mijn paard past.
een vriendin had bedacht Black Velvet, een andere vriendin had bedacht Miss Black.
ze is zwart
zonder aftekeningen
Kwpn
eigenwijs
fel
jong en levendig.
het liefst iets engels wat met haar te maken heeft ^^
essiesilly schreef:Loiz schreef:[Don Juan, Don Diego, Don Diablo, Don Don, Don DJ, Don Dramatic, Donny, Donder
don juan en don diego vind ik het leukst, don diablo had ik ook al in gedachten maar de betekenis daarvan vind ik nou niet zo leuk voor een veulenen don dramatic.. hoop niet dat m n veulen dat word!!haha
maar ik heb zelf al een diegodus waarsch. word het don juan
![]()
bedankt voor het meedenken
KirstenG schreef:Hengst of Merrie naam met de letter ''F''
Liefst een Italiaanse of Spaanse naam met een leuke betekenis.
Zelf had ik 'Filippo' gevonden - Liefhebber van paarden
Eva_ schreef:Ik zoek, een chique naam voor een new-forest merrie en voor een new-forest hengst! Het moet wel uit te spreken zijn, en mss een mooie betekenis aan vast zitten!
Wil iemand mij helpen?