Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Helma_Amber schreef:Alleen maar koekjes en likstenen dit keer. Ik vind de prijzen wel vrij hoog, maar de weidekoeken wil ik toch wel even proberen.

had er gisteren nog wel 2 zien liggen in Maastricht op de markt
MoonWencke schreef:Weidekoeken? Volgens mij zijn het brokken
Dabo: vanaf dinsdaghad er gisteren nog wel 2 zien liggen in Maastricht op de markt
ik ben benieuwt wat ik me erbij voor moet stellen dus ik ga maandag maar eens een kijkje nemen (dan is er hopelijk nog alles)

)
Ben er op de fiets heen gegaan, spul betaald en later met de fiets opgehaald.
11 zakjes, verschillende smaken behalve banaan en 2 emmers, appel en banaan.
Och het is houdbaar tot ergens in 2010.
De hele garage ruikt nu naar kruiden en appel.
Dat is echt veel zeg!
Innepin schreef:Ik wacht op de paardrijhandschoenen![]()
Die waren vorige keer echt hartstikke fijn en, niet onbelangrijk, ze hadden er voldoende in mijn maat!
. annetm schreef:Er zijn nu dus alleen maar snoepjes etc? Geen handschoenen, chabrakjes, en dat soort spulletjes?
fammiepammie schreef:Ja! Stom he!
annetm schreef:fammiepammie schreef:Ja! Stom he!
best wel![]()
wanneer komen die dan weer?
fammiepammie schreef:geen idee! Hoop wel snel, want een dekje is op zich wel leuk! Kan je hem nog een beetje verpatsenb enzo
Sharon89 schreef:niemand die het weet wanneer het weer komt..
afwachten dus.
ik krijg altijd de folder van de lidl per mail, en als ik een mail heb van hun, dan ga ik altijd snel kijken, maar helaas..
,

Sharon89 schreef:fammiepammie schreef:geen idee! Hoop wel snel, want een dekje is op zich wel leuk! Kan je hem nog een beetje verpatsenb enzo
????
.