Babootje schreef:Elisa2 schreef:Kan deze discussie niet beter ergens anders gevoerd worden? Het is compleet offtopic en nodigt voor de ts ook niet bepaald uit om nog leuke updates te geven.
Een klein zijpaadje mag ook wel eens hoor. Ook weer zoiets. Als jij je eraan ergert dat er een x een zijpaadje genomen wordt hoeft dit nog niet zo te zijn voor de TS die blijkbaar niet zoveel te melden heeft, omdat het vrij stil blijft in het topic. So what the heck is er mis met een klein zijpaadje?
Dus als jij je eraan ergert dan houd je het bij zin 1 en wellicht een stukje van zin 2. Maar in het laatste stuk vul jij in voor TS wat zij ervan zou vinden. Dat kun je wat mij betreft ook gewoon laten aan de TS
Ik erger me niet..je vult iets in voor mij wat niet klopt. Ik vind deze discussie gewoon niet thuishoren in dit topic. TS heeft al meerdere malen aangegeven dit soort discussies niet te kunnen waarderen in dit topic. Zou ook fijn zijn als de wensen van een topicstarter een keer gerespecteerd worden.