Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mijouxx schreef:Leuk topic om te volgen !
Ik heb sinds zaterdag voor mezelf besloten weer op zoek te gaan naar een maatje voor het leven.
Vanaf 2015 geen eigen paard meer gehad en ik moet zeggen dat de prijzen onwijs zijn gestegen.
Gelukkig heb ik geen haast en kan ik rustig aan op zoek naar een leuk “groen” paard om weer mee te beginnen.
Galeobdolon schreef:Mijouxx schreef:Leuk topic om te volgen !
Ik heb sinds zaterdag voor mezelf besloten weer op zoek te gaan naar een maatje voor het leven.
Vanaf 2015 geen eigen paard meer gehad en ik moet zeggen dat de prijzen onwijs zijn gestegen.
Gelukkig heb ik geen haast en kan ik rustig aan op zoek naar een leuk “groen” paard om weer mee te beginnen.
Ja de prijs is iets om zowel los te laten, als om kritisch op te blijven. Sommige mensen denken ongegeneerd de hoofdprijs te kunnen vragen vanwege de gekte op de markt.
Wat voor een paard zoek je naast ‘groen’?
marley93 schreef:Dat doe je natuurlijk ook een beetje als je een paard uit het buitenland koopt. Spanje bijvoorbeeld, of Engeland. Maar binnen Nederland vind ik het toch altijd een beetje apart dat mensen dat doen
tita schreef:Ongezien kopen doen mensen ook.
Mijn stal genoot had paard voor 6000€ (2013) ging ongezien ongekleurd weg binnen dag voor 4800€ das ook 20%
Zij kon missen en wilde niks meer met paard te maken hebben
xSCWx schreef:Grote verbazing hier, dat zwaar afgekeurde paard van mij wordt nu weer te koop aangeboden. Ik heb al contact met de huidige verkoper, die er oprecht niks van weet.
Mijn hart huilt voor dit paardje
Dilan93 schreef:xSCWx schreef:Grote verbazing hier, dat zwaar afgekeurde paard van mij wordt nu weer te koop aangeboden. Ik heb al contact met de huidige verkoper, die er oprecht niks van weet.
Huh, welk paard?
xSCWx schreef:xSCWx schreef:Grote verbazing hier, dat zwaar afgekeurde paard van mij wordt nu weer te koop aangeboden. Ik heb al contact met de huidige verkoper, die er oprecht niks van weet.
Sorry, niet mijn paard, maar het paard wat ik heb laten keuren een week of 3 terug. Als jullie opzoek zijn naar ongeveer hetzelfde als ik stuur me dan een PB!
tita schreef:xSCWx schreef:Grote verbazing hier, dat zwaar afgekeurde paard van mij wordt nu weer te koop aangeboden. Ik heb al contact met de huidige verkoper, die er oprecht niks van weet.
Waar bemoei jij je eigenlijk mee, dit is niet jouw pakkie an
tita schreef:xSCWx schreef:Grote verbazing hier, dat zwaar afgekeurde paard van mij wordt nu weer te koop aangeboden. Ik heb al contact met de huidige verkoper, die er oprecht niks van weet.
Waar bemoei jij je eigenlijk mee, dit is niet jouw pakkie an
tita schreef:Nee is geen rare reactie.
Of het terecht is of niet laat ik in het midden.
Maar ik vind het ronduit onbeschoft om je te bemoeien met een verkoop van paard wat jij niet hebt gekocht.
Het staat buiten kijf of het mag of niet, of je bedoelingen goed zijn of niet
Als je de kooers , verkopers en het paard niet persoonlijk ken moet je gewoon niet mee bemoeien.
Is voor jou afgedaan en paard moet verder, anders kun je wel met alles bemoeien Makt, makelaar, buren, auto verkopers.
Verkopende partij is niet netjes bezig maar als buitenstaander de verkoop saboteren ook niet en paard red je er niet mee.
Als het gaat om stal genoot of vrienden is het een ander verhaal.