Chichika schreef:als ik was op zoek naar een boscrosser zal ik een oude trakheher kopen die min z heft gelopen, die zijn tof en geven de ruiter goed gevoel. maar ze zijn niet goedkoop
mijn oude GP paard wil dat ook gaag maar is geen knuffeldier, is een paard met wow faktor ook voor begginer

Halve Trakhener doet het ook prima. Had geen Z gelopen, was niet duur maar heeft onder mij heel NL gezien en nog wat meer.
Maar dat karakter zal je niet passen, ben je mooi in de aap gelogeerd; zie o.a. de bosjes Gribaldi's die te koop hebben gestaan, met wat geluk nog net M2, de meesten niet eens......
Als ik nu nog een boscrosspaard zou zoeken, ging ik eerst eens bij de buurvrouw praten. Ook niet spotgoedkoop maar vooralsnog wel karakter dat je ergens brengt, met name buiten de witte hekjes.
Chichika schreef:ikke dat jij dat kan is geweldig, moet je geld voor vragen dan heb je top baan
allen ik snap niet wat je doet in deze topic, je bent niet op zoek, je hebt top paarden staan die nergens van schrikken . en je doet er nieks mee met je talent, zonde
Oh? Prima.
Ik heb er niet zo'n behoefte aan om dat allemaal in het openbaar te regelen.