Op een manege vlakbij rij ik heel graag op een veel te grote merrie compleet met karperrug en die zou ik nog best graag kopen ook

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chichika schreef:ArcoIris ik denk niet dat ik je kan helpen want ik heb altijd goede wedstrijdpaarden onder mij gehad. dus ik weet wat ik wel of niet wil.
wat mij wel opvalt dat veel mensen willen een soort connectie met het paard bij de eerste bezichtiging. dat kan maar lukt niet altijd. mijn oude wil geen aandacht maar als je er op zit heb je geweldig dier. dus wat wil je een kuffel paard ? nou die koop ik bij intertoys ha ha
elke paard is toch anders
Sintara schreef:Maar is niet meer te koop chichika? Ik moet zeggen dat ik liever naar ietsje jonger en kleiner kijk, maar DEZE 'eisen' zijn voor mij niet super strikt.
Op een manege vlakbij rij ik heel graag op een veel te grote merrie compleet met karperrug en die zou ik nog best graag kopen ook. Net zoals dat ik mijn verzorgpaard graaag zou willen kopen, terwijl die ook niet aan het rationele ideaalplaatje voldoet..
Sintara schreef:Maar is niet meer te koop chichika? Ik moet zeggen dat ik liever naar ietsje jonger en kleiner kijk, maar DEZE 'eisen' zijn voor mij niet super strikt.
Op een manege vlakbij rij ik heel graag op een veel te grote merrie compleet met karperrug en die zou ik nog best graag kopen ook. Net zoals dat ik mijn verzorgpaard graaag zou willen kopen, terwijl die ook niet aan het rationele ideaalplaatje voldoet..
MISTRAL94 schreef:Sintara schreef:Maar is niet meer te koop chichika? Ik moet zeggen dat ik liever naar ietsje jonger en kleiner kijk, maar DEZE 'eisen' zijn voor mij niet super strikt.
Mijn 28 jarige heeft ook een karperrug maar is ijzersterk![]()
Chichika schreef:ikke ik heb nog nooit een paard gehad die van fanfare schrok want tuis deeden we van er alles mee!
en mentatietet lees je niet van ogen dat merk je allen onder het zadel
je moet mensen niet in de waar brengen met het oog contakt
ArcoIris schreef:Chichika schreef:ArcoIris ik denk niet dat ik je kan helpen want ik heb altijd goede wedstrijdpaarden onder mij gehad. dus ik weet wat ik wel of niet wil.
wat mij wel opvalt dat veel mensen willen een soort connectie met het paard bij de eerste bezichtiging. dat kan maar lukt niet altijd. mijn oude wil geen aandacht maar als je er op zit heb je geweldig dier. dus wat wil je een kuffel paard ? nou die koop ik bij intertoys ha ha
elke paard is toch anders
Misschien zien we daar ook meteen het grote verschil, ik zoek absoluut geen 'goed wedstrijdpaard'.Ik heb het ook niet over knuffelpaarden of meteen bij de eerste bezichtiging een connectie hebben maar je voelt al gauw (zowel erop als ernaast) of je als combinatie klikt of niet. Leuk hoor al die sportpaarden die kunnen bewegen voor 10, maar daar zoek ik ze ook helemaal niet. Zo'n gezellige boscrosser die kan ik er ondertussen prima uitpikken, helaas zijn ze tot nu toe altijd van andere mensen en niet te koop geweest
En tuurlijk zijn ze allemaal anders, en gelukkig ook maar!
Domino_2006 schreef:Ik meld me hier toch ook even. Ik heb net mijn once in a lifetime pony verloren en merk dat ik nu met mijn ziel onder mijn arm op stal rondloop. Heb wel het paard van mijn zus wat ik moet heropvoeden, maar dat is toch een heel ander type dan wat ik zelf had/wil hebben.
Dus mijn zoektocht is net begonnen.
Chichika schreef:als ik was op zoek naar een boscrosser zal ik een oude trakheher kopen die min z heft gelopen, die zijn tof en geven de ruiter goed gevoel. maar ze zijn niet goedkoop![]()
mijn oude GP paard wil dat ook gaag maar is geen knuffeldier, is een paard met wow faktor ook voor begginer
Chichika schreef:ikke dat jij dat kan is geweldig, moet je geld voor vragen dan heb je top baan
allen ik snap niet wat je doet in deze topic, je bent niet op zoek, je hebt top paarden staan die nergens van schrikken . en je doet er nieks mee met je talent, zonde
Domino_2006 schreef:Ik meld me hier toch ook even. Ik heb net mijn once in a lifetime pony verloren en merk dat ik nu met mijn ziel onder mijn arm op stal rondloop. Heb wel het paard van mijn zus wat ik moet heropvoeden, maar dat is toch een heel ander type dan wat ik zelf had/wil hebben.
ikke schreef:Domino_2006 schreef:Ik meld me hier toch ook even. Ik heb net mijn once in a lifetime pony verloren en merk dat ik nu met mijn ziel onder mijn arm op stal rondloop. Heb wel het paard van mijn zus wat ik moet heropvoeden, maar dat is toch een heel ander type dan wat ik zelf had/wil hebben.
*aai over je bol*
Rustig zoeken, laat je niet opjagen. Geef je pony een plekje en kijk rustig rond.
Wat maakte die pony tot jouw once-in-a-lifetime?