Dierenarts heeft gebeld. Nu even afwachten. Slobber met psylium geven. Hopelijk wordt ze vanzelf beter. Wordt ze slechter, moet ik opnieuw bellen en dan gaan we met paraffine aan de slag.
Hier in de regio waart een virus rond dat onder meer verstoppingen geeft. Ken er 2 die hierdoor bij beginnende verstopping paraffine hebben gehad, zou daar niet al te lang mee wachten, liever te vroeg dan te laat Sterkte ermee! Heeft ze ook koorts?
Syrianda
Pff even bijgelezen en het zit jullie ook niet mee zeg..
Drie jaar geleden hebben wij ons paard met cushing ook verloren aan koliek, na onderzoek bleek dat het door de cushing medicijnen kwam. Deze hebben (hadden?) als mogelijke bijwerking koliek, kwam eigenlijk nooit voor. Ze stond er toen denk ik zo'n klein half jaar aan. Zou dat een oorzaak kunnen zijn..?
In elk geval enorm veel sterke, ik zal duimen voor dat kleine vechtertje!!
Nee die arme kleine bambi Hopen dat ze maar heeel snel op mag knappen! allebei veel sterkte! Maar met jou liefde en haar wilskracht zal er vast snel weer bovenop komen!
Gelukkig dat er weer wat mest is. Komt ze overdag buiten? Lijnzaad geven kan heel goed helpen en baat het niet dan schaat het niet. Hopen dat ze snel weer opknapt
Ze heeft nu 2x slobber gehad. 1x met fikse scheut zonnebloem olie en 1 keer met fikse scheut lijnzaadolie. Nog geen mest weer. Beide keren vandaag was op de poets plaats.
Wendy_Komen
Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-16 15:18
Ik ben momenteel echt in een bui waarin ik zoiets heb: "Of ga liggen en laat zien dat je pijn hebt en de dierenarts moet komen. Of ga poepen en kijk niet meer boos als ik aan je buik zit!!" Kwartje raakt een beetje op..
F_inley
Geplaatst: 01-02-16 15:22
Kan niemand even de wacht overnemen dat je even kan slapen?
Weet helaas hoe vermoeiend en frustrerend koliek kan zijn
Ben bang dat als ik vanmiddag ga slapen en echt heel raar/ met verkeerd humeur uit kom... Zo even wat eten en drinken, kunnen we er weer even tegenaan.
sjanien
Geplaatst: 01-02-16 15:26
Ik snap heel goed hoe jij je voelt. Nu weet je niet wat je moet doen. Wat ik altijd doe bij paarden waarvan ik denk dat ze koliek hebben is flink wandelen of aan de longe. Doordat ze in beweging zijn komt het meestal wat beter op gang.
Ben elk uur met der aan de wandel inderdaad. Ja, het niet weten is naar. Zou balen zijn als ze vannacht weer verslechterd. Wordt dan echt komende maand droog brood eten