Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben nog elke dag blij met haar aanschaf!
het scheelt echt haha.
alsof ze nooit anders heeft gedaan.
Vientje schreef:OHHH DIE WIL IK OOK!!!![]()
Past mooi bij mijn knalroze regendeken
Té fout gewoon
Wat kalote QueelensMRI/CT is geen goedkope grap....hopen dat daar wat oplosbaars uit komt en hij dan weer tiptop kan worden dus!
Dat is ook de reden waarom de mijne een paar weken geleden voor röntgen is gegaan. Eenmaal daar is het dan wel gebleven bij een groot klinisch onderzoek, want er was weinig te vinden en madam staat met beeb in buik dus dan is de lendenen röntgenen niet slim. Hier waren ook de opties om verder te kijken (dan kreupelheidstestje eigen DA) of op pensioen te doen. Zonder verder te kijken voelde dat laatste niet goed, precies omdat je dan idd niet weet waarvoor en dan altijd blijft twijfelen 
Hoewel ik de mijne nu rij op een Micklem (reageert ze beter op), wil ik mijn BR's echt niet wegdoen....wie weet voor als de baby over 4 jaar onder het zadel gaat mogen 

Daphneeeej schreef:Wat een variatie aan schimpies zeg!
Ik vind schimmels zelf vreselijk, heb er helemaal niks mee... sinds 5 maandjes mijn eerste eigen paardje...
[ Afbeelding ]
Deze witte vlek (of nouja meestal is hij grijs-zwartig.) kwam op mijn pad.
http://i60.tinypic.com/35ckjs9.jpg
^^ altijd prachtig wit te krijgen met poetsen *kuch*
Annoya schreef:Hij heeft een beetje een ramshoofd, persoon vind ik dat wel mooi. Ik vind dat het een paard een adellijke uitstraling geeft.