Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
olijf schreef:Nou ben ik toch ook wel nieuwsgierig wie het nodig vindt om zich in andersmans leven te mengen??
Nicole heb hier nog een hele ruige (kleine) Uphill x Feinbrand? staan.
Is een vosje en echt een elastiekje, wel erg aanwezig en een echte man
Zal ik eens een balletje opgooien voor je?
Mosh schreef:Democraat staat bij mij in de straat. Dacht de achtergrond al te herkennen maar werd op het verkeerde been gezet door de plaatsnaam.
Gisteren weer kijkers voor mijn paard. De beste vrouw vond dat zij een groter/breder paard nodig had. Keek ik opzij, gewoon een kop kleiner dan mijNouja ieder zijn ding.
Mosh schreef:Democraat staat bij mij in de straat. Dacht de achtergrond al te herkennen maar werd op het verkeerde been gezet door de plaatsnaam.
Gisteren weer kijkers voor mijn paard. De beste vrouw vond dat zij een groter/breder paard nodig had. Keek ik opzij, gewoon een kop kleiner dan mijNouja ieder zijn ding.
_Merato_ schreef:Ik blijf de 11 jarige Democraat ruin nog steeds intressant vinden (werd een paar pagina's terug besproken):
http://link.marktplaats.nl/610497361
Hadden jullie het filmpje op youtube al gezien? http://youtu.be/3P3vNhyCavU
Prijs is gezakt naar €4500,-
Kan L parcours springen, paar oefeningen op Z dressuurniveau.
Staat te koop bij MTS Amani, iemand bekend mee?
Goos_Horses schreef:Marrit leuk paard, wellicht gezakt omdat er toch met een reden wat sneller verkocht moet worden?
Wel een veelzijdig paard, onder het zadel en voor de kar.
Democraat zijn over het algemeen geen makkelijke paarden wellicht dat daar ook mensen op afknappen
Marrit89 schreef:Democraat geen gemakkelijke paarden? In wat voor zin dan? Ik heb altijd het idee gehad dat ze juist fijn te bewerken zijn in het rijden, en cool in het hoofd zijn?
Nicole schreef:olijf schreef:Nou ben ik toch ook wel nieuwsgierig wie het nodig vindt om zich in andersmans leven te mengen??
Nicole heb hier nog een hele ruige (kleine) Uphill x Feinbrand? staan.
Is een vosje en echt een elastiekje, wel erg aanwezig en een echte man
Zal ik eens een balletje opgooien voor je?
Ik ben benieuwd.. Zie graag meer info per PB
Goos_Horses schreef:Ikke dat is het met elk paard, met een verkeerde opvoeding kan je het makste paard nog raar krijgen.
Democraten hebben het in hun bloed, Democraat zelf was ook een monster op zijn zachtst gezegt.