Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marus schreef:@YelleyL: het voorrijden ging nog erger, toen ging hij ook steeds stil staan.....Toen ik erop zat ben ik wel direct gaan werken aan even het stukje ''los gevoel'' dat gaf hij heel soms.
Op zich denk ik dat ik dat wel heel veel zou kunnen verbeteren, maar gezamelijk met karakter vraag ik mij af of ik de geschikte amazone ben op dit moment?Ik heb er ervaring mee ook met dit karakter, Paard wat ik voorheen altijd reed was precies zo alleen dan is hij een ruin en zij was een ECHTE merrie.
Toen had ik daar geen problemen mee en kon er mee omgaan, nu ben ik er een tijd uit en zoek ik echt mijn ontspanning. EN daarom vraag ik mij af of ik op dit moment de juiste amazone ben?Of is hij op dit moment het juiste paard voor mij?QUa uiterlijk is hij het HELEMAAL.
Marus schreef:En het is zo met kijkerige paardan dat je ze elke sec, bij de les moet houden anders zijn ze vertrokken....
Marus schreef:@Waratje: juist sommige paarden...Dit is dus duidelijk niet het typepaard van jou vriend.
Ik bedoel met kijkerig niet alleen ''kijken''..Nee bij ieder ritseltje of wat voor reden ze ook maar kunnen vinden echt schrikken! En niet alleen een beetje kijken, daar zou ik zelf geen probleem van maken.
Deze heeft de oren op scherp en als je ze laat kijken dan gaan ze alleen maar meer auweohoeren en helemaal staken en er niet meer langs willen en opzij springen...Ik ken dit gedrag door en door van de merrie die ik 4 jaar heb gereden> Deze meneer is exact hetzelfde alleen ruin en geen merrie dus blijft er iets minder lang over door miepen.
Seven schreef:zucht vind dit zo'n leuk paard
Allemaal +++ bij dat dier En ben ik niet eens een echte briar fan kwa nakomelingen
http://www.sporthorses.nl/advertentie/5 ... errie.aspx