Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Indilover schreef:wat is een goeie prijs voor een 3,5 jarige haflinger, vader Winser G.
luxe type, half jaar onder het zadel, nog nooit een stap verkeerd gezet.
super braaf, buiten alleen, en in een groep. springt los rond de 110 cm, onder het zadel 4 keer gesprongen, springt hij 50 cm. moet daarin nog veel leren. Zou het zeker leuk doen in de sport, leert snel , ook braaf met kinderen, zowel in de omgang als met rijden.
Vraag dit, omdat ik een beetje rond heb gekeken en een 2,5 jarige zag staan voor 2000 euro, en vroeg mij dus af wat nou een goede pijs was om te vragen voor mijn 3,5 jarige.
Indilover schreef:Indilover schreef:wat is een goeie prijs voor een 3,5 jarige haflinger, vader Winser G.
luxe type, half jaar onder het zadel, nog nooit een stap verkeerd gezet.
super braaf, buiten alleen, en in een groep. springt los rond de 110 cm, onder het zadel 4 keer gesprongen, springt hij 50 cm. moet daarin nog veel leren. Zou het zeker leuk doen in de sport, leert snel , ook braaf met kinderen, zowel in de omgang als met rijden.
Vraag dit, omdat ik een beetje rond heb gekeken en een 2,5 jarige zag staan voor 2000 euro, en vroeg mij dus af wat nou een goede pijs was om te vragen voor mijn 3,5 jarige.
kan iemand me helpen?
Marrit89 schreef:http://link.marktplaats.nl/593115578
Deze merrie kwam ik ook nog tegen. Ik vind het filmpje echter onrustig ogen. Wat jullie?
http://link.marktplaats.nl/589340074
Iemand heel toevallig al bij een van deze paarden wezen kijken?
amarial schreef:Waarom heeft iedereen een andere mening.
Wat had je willen zien dan?Van zijkant of?
ikke schreef:amarial schreef:Waarom heeft iedereen een andere mening.
Wat had je willen zien dan?Van zijkant of?
Zijkant in stand, hoofd en-profil, liefst bloot en een bewegingsfoto; liefst in draf. Of draf en galop. Let er wel op dat de foto's op het juiste moment in de beweging zijn genomen, zodat de ruimte van de gangen te beoordelen valt.
Zorg dus voor een fotograaf met een snelle camera die niet bang is wat reeksen te schieten.
Over dat hoofdstel: waarom denk je dat het bij de Arabieren gebruikelijk is om hele dunne showhoofdstelletjes te gebruiken?? Juist! Omdat je een PAARD wil zien, geen hoofdstel!