Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
irmaaatje schreef:Maar als een paard goedgekeurd wordt voor de sport word daar dus geen niveau aan gehangen? Of lopen er paarden zat met een bemerking hoog in de sport.
Misschien kom ik heel dom over, maar wil gewoon een beetje weten wat ik kan verwachten. En hoe ik daar mee om zou kunnen gaan.
_Lorette_ schreef:Dat ligt eraan hoeveel foto's je wil hebben. Ze kunnen het je precies vertellen als je even belt.
Roozzy schreef:Jezus, ik voel me echt even heel slecht. Ben dit weekend uitgekomen bij een 23-jarige oerbraaf paard bij een handelsstal. Dit was echt een superbeest, hartstikke lief en superverkeersmak. Heb een bod uitgebracht tot 850 euro, maar de handelsstal wilde er per se 1.000 euro voorhebben, maar dit wilde ik niet geven voor een bejaard paard. Bel ik vandaag of ze nog over mijn bod hebben nagedacht, blijkt dat ze hem vandaag naar de slacht hebben gestuurd. Ik weet dat dit handel is, maar vind het echt verschrikkelijk van dit mooie paard
. Waarom? Ze hadden een koper die 850 euro wilde geven, een bedrag dat ze bij de slacht nooit zullen krijgen. Ze hadden m'n telefoonnummer. Ze hadden kunnen bellen. Nu baal ik dat niet meer heb geboden, nu is het te laat
. Ik zit hier gewoon met tranen in m'n ogen. Het spijt me, paard
.
Snoekiej schreef:Als er hier nog iemand op zoek is naar een fijn paard om mee dressuur te gaan rijden of recreatief te rijden, stuur me even een pbtje. Het gaat om een merrie die M2 dressuur heeft gelopen, braaf is, en een bemerking heeft waardoor er niet vaak/hoog mee gesprongen kan worden. Ze valt in de lagere prijsklasse.